• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Skulle du kunna köpa ut?

Nej skulle inte köpa ut åt minderåriga, det är sånt som förstör samhället.

Skulle aldrig köpa ut till nån random fjortis :P

Men om typ syrran eller nån yngre polare fråga så skulle jag nog gjort det :P
Kanske sagt att jag vill ha en liten summa för att göra det också så man tjänar nått xD

loveinabottle...
Det finns sånna som gillar sport osv? eller?
+ vrf nödvändigt att dricka?

Håller med dig Neon :P
Jag är 17 snart 18
och jag har inte druckigt nå överdrivet, Kanske en öl/cider per månad :P ibland inte ens det. Vad tjänar man på att dricka och bli full?

Håller med dig Neon :P
Jag är 17 snart 18
och jag har inte druckigt nå överdrivet, Kanske en öl/cider per månad :P ibland inte ens det. Vad tjänar man på att dricka och bli full?

Vad du tjänar? Tja, en kul kväll.

Ja :D en kul kväll man kanske inte ens kommer ihåg + att man kanske gjorde massa pinsamma saker?

Ja om du dricker så mycket att du knappt kommer ihåg vad du heter. Man behöver inte alls dricka så mycket.

Oja att jag skulle ifall jag kände snubbarna.
Dock är jag inte tillräckligt gammal än. xD

Dock ska jag till Belgien i maj på praktik å då ska jag shoppa hur mkt billig vodka som helst <3<3.

Last edited:
Håller med Neon.
Kan säga efter 2 misslyckade fyllor att sprit inte är nödvändigt, men kan vara gott någon gång då och då.

Skulle ni som fyller 18 (tidigt på året) kunna köpa ut till en som fyller senare samma år??

Jag skulle köpa ut till en kompis utan problem. Men om någon på stan kommer fram och frågar så är det en fråga om vad jag tjänar på det.

Vill bara upplysa er om att det är upp till ett års fängelse på det nu.

Vill bara upplysa er om att det är upp till ett års fängelse på det nu.

Fyfan va sjukt,
Läste i GP för nån månad sen kanske att det var en kille som fick 6 månader för 8 våldtäkter.

Helt sjukt att man skulle få dubbla straffet för att göra en fjortis full xD.

Lmao, 8 våldtäkter Oo?
Skulle sätta han på livstid i 567 år

Back