• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

snart är allt borta

Status
Not open for further replies.

dunder

New Member
Joined
May 24, 2008
Messages
335
Reaction score
2
Location
Sweden
utom smegman i silentdefenders mun.

admin som tog bort mina post nyss kan gärna post här o säga varför, mina post var lika OT som silentdefenders morsa.
 
;O! Silentdefenders mamma är OT?! Omg! :D
 
utom smegman i silentdefenders mun.

admin som tog bort mina post nyss kan gärna post här o säga varför, mina post var lika OT som silentdefenders morsa.

Jalla posta mer, Det är du som gör dig bannad

Jag skiter i vad du säger jag är inte som när jag joinade otland
 
För att du skriver som ett kukarsel. (denna posten kommer bli borttagen och jag lär få en infract.).

Hatar sånna som dig som tror sig vara roliga, och skriver tex "kan jag få bajsa på din håriga rygg?". Vafan tror du om dig själv? Kan personligen säga att det var jag som rapporterade din post, fitt unge...

Silentdefender, I got your back and always will.


Kind Regards, HolmaN.
 
För att du skriver som ett kukarsel. (denna posten kommer bli borttagen och jag lär få en infract.).

Hatar sånna som dig som tror sig vara roliga, och skriver tex "kan jag få bajsa på din håriga rygg?". Vafan tror du om dig själv? Kan personligen säga att det var jag som rapporterade din post, fitt unge...

Silentdefender, I got your back and always will.


Kind Regards, HolmaN.

jag tror inte att jag är rolig, men jag gillar inte när silentrunk kommer undan med att skriva vafan han vill men jag får inte skriva vad jag vill.
 
bara kul o läsa detta ska ja säga xDD
 
jag tror inte att jag är rolig, men jag gillar inte när silentrunk kommer undan med att skriva vafan han vill men jag får inte skriva vad jag vill.

Jag skriver saker som inte är imot reglerna men nästan allt du postar här i otland är imot reglerna, Det är därför dina posts blir bort tagna
 
dunder,
Du kallar gärna andra omogna men har du någon gång tänkt på hur jävla omogen du är? Gör man en sån här tråd så är man fan inte äldre än 12 åring. Så snackar du om att silentdefenders posts är usla och har ingen mening alls, åtminstone även om hans posts är usla dom är mer värdefulla än dina. Grina inte nu för att jag låser din trådar eller deletar dom, för du vet anledning jävligt bra. Folk mognar mer och mer men du verkar vara lite annorlunda du blir mer och mer omogen för varje dag.

Inget mer att säga här, samtalet är över.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top