• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Sommerlöf?

OZKL

Active Member
Joined
Oct 10, 2009
Messages
2,151
Reaction score
45
Location
wat
Vad ska ni göra på sommarlov1 då?

Blir la gibba cs osv här.
 
jag ska leka med mina kompisar
kanske sitta lite vid datorn äta glass
o bada..

(IMAGEN its a p12a som readar upp det för dig) =D=D=D
 
Orka sitta vid datorn ett helt lov?..
Jag har varit "Datorg33k" sen jag va 12 men inte fan sitter jag inne på ett lov..


För mig blir först o främst att söka en helvetes med jobb :/
Festa, vara med polarna :p Fixa körkortet, kanske dra iväg med polare till tyskland eller nått :p skulle va soft.

Och om man får jobb så blir det såklart att söka bostad också
 
Last edited:
Orka sitta vid datorn ett helt lov?..
Jag har varit "Datorg33k" sen jag va 12 men inte fan sitter jag inne på ett lov..


För mig blir först o främst att söka en helvetes med jobb :/
Festa, vara med polarna :p Fixa körkortet, kanske dra iväg med polare till tyskland eller nått :p skulle va soft.

Och om man får jobb så blir det såklart att söka bostad också

jag gillar min dator
 
Orka sitta vid datorn ett helt lov?..
Jag har varit "Datorg33k" sen jag va 12 men inte fan sitter jag inne på ett lov..


För mig blir först o främst att söka en helvetes med jobb :/
Festa, vara med polarna :p Fixa körkortet, kanske dra iväg med polare till tyskland eller nått :p skulle va soft.

Och om man får jobb så blir det såklart att söka bostad också


Åh wow, du är så awesome. Gör mig till din lärling. Sluta klaga på vad andra vill göra och oroa dig mer för dina.
 
Åh wow, du är så awesome. Gör mig till din lärling. Sluta klaga på vad andra vill göra och oroa dig mer för dina.

Ja jag spelar wow/tibia
Jag går t o m en dator utbildning (1 dag till dock)
Och jag kommer till 99% jobba med ett IT jobb

alltså dator g33k, men inte fan är jag så mobbad att jag sitter inne ett jävla SOMMAR lov och spelar.. Gör man det borde man tänka på vad man gör med sitt liv.

Ett sommarlova ska man sitta ute och grilla/dricka med polarna, dra ut med båt, bil och liknande. om det är nått tillfälle man INTE ska sitta vid datorn så äre vid ett sommarlov.

Sitter du vid datorn hela sommarlovet skulle jag rekomendera att du skaffar lite kompisar och har kul istället, annars kommer du ångra dig sen.
 
Sitta vid datorn på sommarlovet är tråkigt :p på sommarn ska man vara ute!!
 
Ja jag spelar wow/tibia
Jag går t o m en dator utbildning (1 dag till dock)
Och jag kommer till 99% jobba med ett IT jobb

alltså dator g33k, men inte fan är jag så mobbad att jag sitter inne ett jävla SOMMAR lov och spelar.. Gör man det borde man tänka på vad man gör med sitt liv.

Ett sommarlova ska man sitta ute och grilla/dricka med polarna, dra ut med båt, bil och liknande. om det är nått tillfälle man INTE ska sitta vid datorn så äre vid ett sommarlov.

Sitter du vid datorn hela sommarlovet skulle jag rekomendera att du skaffar lite kompisar och har kul istället, annars kommer du ångra dig sen.

först skriver du särskrivning och sen inte.
vrf? :(
 
Ja jag spelar wow/tibia
Jag går t o m en dator utbildning (1 dag till dock)
Och jag kommer till 99% jobba med ett IT jobb

alltså dator g33k, men inte fan är jag så mobbad att jag sitter inne ett jävla SOMMAR lov och spelar.. Gör man det borde man tänka på vad man gör med sitt liv.

Ett sommarlova ska man sitta ute och grilla/dricka med polarna, dra ut med båt, bil och liknande. om det är nått tillfälle man INTE ska sitta vid datorn så äre vid ett sommarlov.

Sitter du vid datorn hela sommarlovet skulle jag rekomendera att du skaffar lite kompisar och har kul istället, annars kommer du ångra dig sen.

asso killen ja gilla verkligan min dator
 
Back
Top