• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Sommerlöf?

Ja jag spelar wow/tibia
Jag går t o m en dator utbildning (1 dag till dock)
Och jag kommer till 99% jobba med ett IT jobb

alltså dator g33k, men inte fan är jag så mobbad att jag sitter inne ett jävla SOMMAR lov och spelar.. Gör man det borde man tänka på vad man gör med sitt liv.

Ett sommarlova ska man sitta ute och grilla/dricka med polarna, dra ut med båt, bil och liknande. om det är nått tillfälle man INTE ska sitta vid datorn så äre vid ett sommarlov.

Sitter du vid datorn hela sommarlovet skulle jag rekomendera att du skaffar lite kompisar och har kul istället, annars kommer du ångra dig sen.

Om man nu verkligen vill sitta vid datorn på sommaren så gör man ju det eller? tror faktiskt en person kommer att ångra sig mer om den gör allt annat än vad det egentligen vill bara för att ses som "normal".

Vad jag vill säga är; lev ditt liv som du vill och skit i resten, så länge detta gör dig glad.

@up

Ja det kanske är jätte kul att sitta ett sommarlov och spela wow/tibia/cs/whatever när du är 12-14 år men när du blir en 15-18 så kommer du märka hur långt ifrån alla andra polare du kommit, och ångra dom där åren du suttit och slösat bort på ett spel.

Ett spel kan man spela när man vill så då borde man göra andra saker :)

@up

Ja det kanske är jätte kul att sitta ett sommarlov och spela wow/tibia/cs/whatever när du är 12-14 år men när du blir en 15-18 så kommer du märka hur långt ifrån alla andra polare du kommit, och ångra dom där åren du suttit och slösat bort på ett spel.
Såvida man inte spenderar timmar framför datorn med dessa polare?

Back