• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Spela Call of duty MW2 någon?

ok ja tror ja har skrivit vlka ja andvänder men ändå harrier, chopper gunner och nuke
 
Man får inte killstreaks av Gunners osv...


Får man en arsle eller vad då?

Man får killstreak av allt förutom care package om ja minns rätt men man får de av gunners
om jag får 11 kills och får chopper gunner så gills dom 11 killsen då
 
Källa? sök på google :)

Du menar att om jag har chopper gunner kan jag inte få en nuke?

Alla killstreaks ewards går till sina kill streaks förutom Care Package och ermergancy airdrop
så man får killstreaks av chopper gunner om man inte får den genom care package eller något bara man får 11 kill streaks
Men jaja ska sova nu går in imorgon :)
 
Last edited:
Källa? sök på google :)

Du menar att om jag har chopper gunner kan jag inte få en nuke?

Alla killstreaks ewards går till sina kill streaks förutom Care Package och ermergancy airdrop
så man får killstreaks av chopper gunner om man inte får den genom care package eller något bara man får 11 kill streaks

Kanske rätt :wub: Har bara andvänt care package, emergency airdrop och chopper >.<
 
Tog lite tid xD
men nu vet du :)

MW2 är kul men när man har gjort prestige 10 rank 70 blir det mer tråkigt.
Hoppas de nya cod blir roliga :D
 
Jag har tröttnat på CoD och börjat lifa fifa 10 igen, är grymt bra på det ;D Väldigt kul! Men man möter ibland folk som är riktigt dåliga! XD
 
Back
Top