• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Spelarenan/Playzeek

Zisly

Intermediate OT User
Joined
Jun 9, 2008
Messages
7,338
Reaction score
120
Någon här som spelar på Spelarenan/Playzeek?
Själv så är man bara gul nu, hade lämnat datorn för att gå på toa och fastnade framför tv'n medans man var in-game.
Blev en jävla skill drop XD

Skill atm:


Medaljer:



Orkar ej fixa upp skill så ska samla medaljer :p
 
Jo brukar väl lira ibland då och då.
ehm.jpg

I sux, I know ;<
 
Lol laggarenan???!!!

nickar urb där :)

btw mina medaljer:

rc2d7k.jpg
 
Last edited:
Snart har man rifle medaljen, bara 13 frags med AUG kvar.
Spelade 2 maps och gick 100+ ^^, har blivit bättre med dom där zoom sakerna Xd
 
haha slå mina medaljer så e du king :p

hade nog haft ännu fler dock om jag orkat spela mer xDD
 
ligger på 3 grön, går minus när jag spelar med p12or
 
Spelade idag, var ett bra tag sedan :p
Iaf så sket jag i de gröna servrarna och gick in på en blandad, var typ bara blåa och uppåt där så jag gick äntligen plus :)
21/6 vilket gav 52skill och dom här fina medaljerna :D
5chb29.png
 
Köp prem till mig så kan jag lira med dig 24/7 :>
Spelarenan är fail utan prem liksom.. :( Ligger på blå/röd

:p

Tycker spelarenan är fail med prem också, ibland laggar man som fan på servrarna och det är fullt med fake-skill och fuskare som förstör för alla :(
Enda jag tycker är kul är att skaffa medaljer :p
 
:p

Tycker spelarenan är fail med prem också, ibland laggar man som fan på servrarna och det är fullt med fake-skill och fuskare som förstör för alla :(
Enda jag tycker är kul är att skaffa medaljer :p


Haha fuskarna e typ borta nästan ^^ Tror man att nån fuskar kan man ju bara kolla hans skärmdumpar :> Dock e fake-skill fortf ett problem :p Har varit så sen spelarenan började ^^
 
Haha fuskarna e typ borta nästan ^^ Tror man att nån fuskar kan man ju bara kolla hans skärmdumpar :> Dock e fake-skill fortf ett problem :p Har varit så sen spelarenan började ^^

mm, skit störigt med fake skill >.<
 
Back
Top