• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Spotify? Nae fan, Grooveshark!

då kan man ju lika gärna köpa musik.

Du tar hem priset i dumhet på Otland, grattis.
Hur mycket dyrare blir de att köpa musik istället för 104kr? Om du ska ha all musik du har tillgång till på spotify, då jäääävlar får du betala onödiga pengar.
Tänk innan du svarar något dumt.
 
Köp premium då vafan, 104kr/månad är fan inte mycket.

Det är mycket för något sådant.

2min reklam per timme? ofta jag orkar betala för att slippa det.
Känns inte värt att göra nu iaf i och med jag sitter mesta tiden i skype endå.

Paolo robertos reklam.. Får spel..

Basshunter var så jävla mycket värre.
Slutade att lyssna på musik tills hans reklamer tog slut.
 
Basshunter var så jävla mycket värre.
Slutade att lyssna på musik tills hans reklamer tog slut.

Haha ja, håller med.
Men har man maxad volym så kommer paolo å skriker. HATAR det.
 
Det är mycket för något sådant.

2min reklam per timme? ofta jag orkar betala för att slippa det.
Känns inte värt att göra nu iaf i och med jag sitter mesta tiden i skype endå.



Basshunter var så jävla mycket värre.
Slutade att lyssna på musik tills hans reklamer tog slut.

Mjo men om du har t.ex. ipod touch, bara o tanka hem spotify app och lyssna även fast du inte har internet för Offline Mode finns nu ^^
 
Mycket lättare att navigera sig på Spotify

Bara för du är van vid spotify, sitter man på grooveshark i sådär 10minuter och kollar runt så tycker man det är bättre :p
 
Du tar hem priset i dumhet på Otland, grattis.
Hur mycket dyrare blir de att köpa musik istället för 104kr? Om du ska ha all musik du har tillgång till på spotify, då jäääävlar får du betala onödiga pengar.
Tänk innan du svarar något dumt.

haha det var flipp. gud asså >_>

nejmen reklamen har lättat som fan nu, känns som jag inte har haft reklam på en vecka typ. lr så märker jag det inte bara
 
haha det var flipp. gud asså >_>

nejmen reklamen har lättat som fan nu, känns som jag inte har haft reklam på en vecka typ. lr så märker jag det inte bara

Ofan, körde free-account i typ 2 veckor för jag var sjuk o kunna inte köpa premium, tyckte jag hörde dedär tjatet om haiti ungarna varenda minut :/
Kanske försvunnit mer efter det :)
 
Ofan, körde free-account i typ 2 veckor för jag var sjuk o kunna inte köpa premium, tyckte jag hörde dedär tjatet om haiti ungarna varenda minut :/
Kanske försvunnit mer efter det :)

haiti</3
 
Back
Top