• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Ställer upp för idol!

Sen när spelade några månader in? Är du 3 år eller? Är man 15 år och 3 månader är man för i helvete 15

Ja, men om han är 15 och några månader är det inte lika lång kvar tills han fyller 16, eller hur?

Det är inte länge tills jag blir 16 lol men vem fan blir sig om ålder?

jag skriver bara in nått, folk tror jag är 18+

Han är 14... Eller 15.

Du vet nog knappast vad "Wallah" betyder.

Lak jag är Syrian, jag vet vad Wallah betyder för vi använder det ordet med och flera andra ord.

Last edited by a moderator:
tråden börjar gå åt helvete, håll er till topic, säger det istället för att en mod ska komma hit och ge er infractions...
@ont
vad ska du göra sjunga eller?

Aa precis, sen ska fråga om jag får guldlappen eller vad den nu heter,

de kommer säker säg nej som eller nått, då jag kommer säga "ma alesh"(de gör inget) har en egen, ska ta upp ett papper som har guld färg men det ska va som dåligt målat.

Aa precis, sen ska fråga om jag får guldlappen eller vad den nu heter,

de kommer säker säg nej som eller nått, då jag kommer säga "ma alesh"(de gör inget) har en egen, ska ta upp ett papper som har guld färg men det ska va som dåligt målat.

Kommer skratta åt dig :peace:

Back