• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Stockholm RPG - Ansök här!

Himar

Stockholm RPG
Joined
Sep 8, 2011
Messages
26
Reaction score
0
Location
Stockholm, Sweden
Läs om projektet här.

Här är applikationsformen för att ansöka om att få vara med i projektet. Fyll i noggrant alla punkter och sedan posta den ifylld i den här tråden.

Du kommer att få svar snarast ifall du uppfyller kraven.


Jag ansöker om platsen som: Du får ansöka om hur många platser du vill.

Vad tycker du om projektet?:

Varför vill du vara med i det här projektet?:

Vad kan du förutom din valda plats?:

Hur länge har du hållit på med det du ansöker om?:

Hur länge har du varit involverad inom Tibia/Open-Tibia?:

Varför ska just du få platsen?:

Referensmaterial: Ex. Länkar, bilder, filmer, texter etc.

Övrigt:

/Himar
 
Last edited:
XML:
Jag ansöker om platsen som: Scripter

Vad tycker du om projektet?: Bra för att det e stockholms xd

Varför vill du vara med i det här projektet?: Svensk xd

Vad kan du förutom din valda plats?: Mapper, Webdesigner, tester och Admin xd

Hur länge har du hållit på med det du ansöker om?: Rätt länge, kan göra advanserade saker.

Hur länge har du varit involverad inom Tibia/Open-Tibia?: 5-6 år.

Varför ska just du få platsen?: Javenne..

Referensmaterial: Ex. Länkar, bilder, filmer, texter etc.

Övrigt:
 
Jag ansöker om platsen som: Webbadministratör, All around administratör, Test person

Vad tycker du om projektet?: Riktigt kreativt måste jag säga. Kan säga att jag själv bor i Stockholm, så jag vet en hel del om staden. :)

Varför vill du vara med i det här projektet?: Det verkar väldigt intressant med ett Svenskt projekt som också har en svensk del i, jag är trött på RL Map (Fast den här är IRL Map :D) och liknande.

Vad kan du förutom din valda plats?: Jag har studerat om Webbdesign de senaste 6 åren och kan en hel del om Tibia generellt också. Photoshop är också ett plus för mig.

Hur länge har du hållit på med det du ansöker om?: ^

Hur länge har du varit involverad inom Tibia/Open-Tibia?: Sedan 7.6, började spela på någon "Neverland" map. Skitroligt var det. Så jag skulle svara på: Ett tag.

Varför ska just du få platsen?: Jag är en ärlig människa som man kan lita på, har hållt på med det mesta som har med tibia att göra de senaste åren.

Referensmaterial: Ex. Länkar, bilder, filmer, texter etc. Jag gjorde min signatur. :) Och lite annat.

Övrigt: Ingenting mer att säga direkt :)

Klad kille
 
Klad kille

Låter som en engagerad snubbe, du är med. Signaturen såg riktigt bra ut :)
All around administratör platsen är redan tagen av Mackan™ och just nu behöver vi inte fler. Kan hända att vi behöver en till i framtiden då har jag dig högst upp på listan!
 
Låter som en engagerad snubbe, du är med. Signaturen såg riktigt bra ut :)
All around administratör platsen är redan tagen av Mackan™ och just nu behöver vi inte fler. Kan hända att vi behöver en till i framtiden då har jag dig högst upp på listan!

Great! :D Kul att veta :)
 
Hur går det med letandet?

Inte alls bra faktiskt. Vad jag söker är främst mappers för att få igång projektet. Det verkar inte finnas särskilt många svenska mappers som är intresserade av att delta även om det finns duktiga personer. Får väl helt enkelt vänta och se om intresset växer!
 
De flesta är tyvärr upptagna med egna projekt. Du och Mackan kan påbörja, och göra lite tears, så kanske projektet får lite ögon. Och, kanske, men bara kanske, någon blir mer intresserad.
 
Jag ansöker om platsen som: Spriter,Grafik Artist.

Vad tycker du om projektet?: det är lite spännande.

Varför vill du vara med i det här projektet?: Svenskt..

Vad kan du förutom din valda plats?:Mappa,Access o ta ansvar :p, o lite övrigt..

Hur länge har du hållit på med det du ansöker om?: några månader med måttligt mellanrum.

Hur länge har du varit involverad inom Tibia/Open-Tibia?: 5-8 år.

Varför ska just du få platsen?: jag är en hyfsad grafik artist, lär mig fortfarande. och det finns ingen annan :rolleyes:

Referensmaterial:Ambellyn Sword change.jpgFrankie 98 Procent-Otfans.jpgKlubba2.jpgSv?rd.jpg (c) varning! bara exempel.:$

Övrigt: Jag Använder vanliga paint.
 
Last edited:
Back
Top