• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Stockholmsprovet länkt DEL 2

  • Thread starter Deleted member 154984
  • Start date
D

Deleted member 154984

Guest
Bara för årskus 8!

voSqHK.jpg

Eg2ctl.jpg

RjSzTQ.jpg


- - - Updated - - -

Creds to flashback!
 
Last edited by a moderator:
Du är nog den enda som går i årskurs 8 här, iaf mellan svenskarna
 
OMG! D: kunde du inte ha Matte C/D upplägget kanske? cuz i need em D:

och ja du är nog den ända svensken som går i 8:an D:
 
Har du typ en sån där grön ängel som står och vinkar till en, jag vet iallafall att hans kusin Alfons bruklade vinka tillbaka.
 
Hahahah minns ni när jag hällde tvål över hela badrummet och gled på arslet som hundar gör?

- - - Updated - - -

neej fan det var margarin.,- jag och soja skule baka den dan.....-..
 
Hahahah minns ni när jag hällde tvål över hela badrummet och gled på arslet som hundar gör?

- - - Updated - - -

neej fan det var margarin.,- jag och soja skule baka den dan.....-..

Quaro, sluta trolla bolla snolla holla kolla på min feta cykel.
 
Klarar du inte de där borde du kanske gått på lektionerna o.o
Seriöst har dom gjort matten lättare? Sån där matte räknar man ju i 6an
 
Jag var borta den första terminen ganska länge pga av familj saker när jag kommer tillbacka har jag mycket att ta igen jag försöker det bästa efter det i min matte grupp sa min lärare du är närmast av alla att få ett E sen jag bara ok sen dom bytte mig till en annan matte lärare när jag frågade dom varför så sa dom såhära

Den första mattegruppen som du var i var för dom som behövde hjälp i matten sen jag bara ok sen jag bara den andra? Min mentor sa det är för dom som tror sig klara matte -.- min skola e retard
 
Jag var borta den första terminen ganska länge pga av familj saker när jag kommer tillbacka har jag mycket att ta igen jag försöker det bästa efter det i min matte grupp sa min lärare du är närmast av alla att få ett E sen jag bara ok sen dom bytte mig till en annan matte lärare när jag frågade dom varför så sa dom såhära

Den första mattegruppen som du var i var för dom som behövde hjälp i matten sen jag bara ok sen jag bara den andra? Min mentor sa det är för dom som tror sig klara matte -.- min skola e retard

Va? Svenska o_O?
 
Gamersdont, är du säker på att du går i åttan och inte tvåan?
 
Back
Top