• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Supra Skytop (Skor)

Han trollar ju uppenbarligen. Det är ju trots allt Epple som har bytt namn och jag har aldrig sett honom bete sig på detta viset innan.
 
Hej, jag gillar pandor!

avatar99849_3.gif
 
Han trollar ju uppenbarligen. Det är ju trots allt Epple som har bytt namn och jag har aldrig sett honom bete sig på detta viset innan.
Trollar och trollar... han visar sitt riktiga jag helt enkelt.
 
Trollar och trollar... han visar sitt riktiga jag helt enkelt.

När jag var en fjortis som drack heineken och tyskie, trollade jag ju självklart med dig, trollar också i denna tråd, men verkar som att det bara var Macgregor som visste det.
 
När jag var en fjortis som drack heineken och tyskie, trollade jag ju självklart med dig, trollar också i denna tråd, men verkar som att det bara var Macgregor som visste det.
Visst. Att "trolla" i denna utsträckning är inget annat än att du lever ut ditt riktiga jag eller personen du önskar att du vore, något du haft undertryckt pga samhällets normer. Normer som du precis upptäckt inte spelar någon roll på internet i de flesta fall. Du använder ordet "trolla" för att försöka gardera dig själv, vilket är vanligt. Första steget mot förbättring är ju faktiskt just förnekelse. Ditt beteende är lättare att genomskåda än du faktiskt tror. Jag rekommenderar att du går och snackar med någon som kan hjälpa dig ur detta. Classic case...
 
Last edited:
Visst. Att "trolla" i denna utsträckning är inget annat än att du lever ut ditt riktiga jag eller personen du önskar att du vore, något du haft undertryckt pga samhällets normer. Normer som du precis upptäckt inte spelar någon roll på internet i de flesta fall. Du använder ordet "trolla" för att försöka gardera dig själv, vilket är vanligt. Första steget mot förbättring är ju faktiskt just förnekelse. Ditt beteende är lättare att genomskåda än du faktiskt tror. Jag rekommenderar att du går och snackar med någon som kan hjälpa dig ur detta. Classic case...

En amatörpsykolog här ibland oss, trevligt!
 
Visst. Att "trolla" i denna utsträckning är inget annat än att du lever ut ditt riktiga jag eller personen du önskar att du vore, något du haft undertryckt pga samhällets normer. Normer som du precis upptäckt inte spelar någon roll på internet i de flesta fall. Du använder ordet "trolla" för att försöka gardera dig själv, vilket är vanligt. Första steget mot förbättring är ju faktiskt just förnekelse. Ditt beteende är lättare att genomskåda än du faktiskt tror. Jag rekommenderar att du går och snackar med någon som kan hjälpa dig ur detta. Classic case...

+1 foeshoe
 
haahahah. det här threadet började med skor och nu är ni folk inne på psykologi? -.^*
 
Synd bara att mods tar bort alla Offtopic grejor :(
 
En amatörpsykolog här ibland oss, trevligt!

sluta lek tuff, du vet att han har rätt

@Epple/Jocke af Panda; Jag visste inte att det va du :p Inte förren jag såg Jocke hade kommenterat en låst tråd som jag visste Epple hade kommenterat senast ^^
 
Visst. Att "trolla" i denna utsträckning är inget annat än att du lever ut ditt riktiga jag eller personen du önskar att du vore, något du haft undertryckt pga samhällets normer. Normer som du precis upptäckt inte spelar någon roll på internet i de flesta fall. Du använder ordet "trolla" för att försöka gardera dig själv, vilket är vanligt. Första steget mot förbättring är ju faktiskt just förnekelse. Ditt beteende är lättare att genomskåda än du faktiskt tror. Jag rekommenderar att du går och snackar med någon som kan hjälpa dig ur detta. Classic case...

okej
 
sluta lek tuff, du vet att han har rätt

@Epple/Jocke af Panda; Jag visste inte att det va du :p Inte förren jag såg Jocke hade kommenterat en låst tråd som jag visste Epple hade kommenterat senast ^^

Vem fan tror du att du är? Leka tuff? Så du påstår att jag leker tuff därför att jag skrev att vi har en amatörpsykolog här? Slänger man ur sig en sådan text så får man ju snällt räkna med att bli kallad för en amatörpsykolog.
 
Back
Top