• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Svenne säger nakno emo till blatte

LoLaye

Active Member
Joined
Dec 23, 2008
Messages
3,774
Solutions
1
Reaction score
44
Location
Sweden
HAHAHHAHAHAHA

[video=youtube;3YNZw-cuQaQ]http://www.youtube.com/watch?v=3YNZw-cuQaQ&feature=player_embedded[/video]
 
Vad var kul? Inte för att jag är blatte då men.. Fann inget kul i denna video..
 
De va roligt för mig i alla fall.. e det inte roligt för dig så behöver du inte kommentera negativa kommentarer
 
Hahahhahah, sjukt roligt fan!!! hur kan ni tycka det inte är det???
 
haha, de va rätt så kul faktiskt, med tanke på hur han sa orden och hur man spelade.. aaa rätt så kul, för de som inte gillade de. tryck inte ner andra, alla har olika slags humör personligen tycker jag att ni missar en hel del och har en jvligt tråkig humör själva!
 
Haha ja xD
och det låter roligt när en skåning snackar sådär :p
 
Jävligt mycket offtopic raderat, om du inte tycker det är roligt behöver du inte posta. Jag kommer hädanefter ge ut varningar till samtliga som inte sköter sig.

Accepterat: Jag fattar inte vad som är roligt, någon som har lust att berätta?
Inte accepterat: WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, FILMEN SUGER. JAG SKA FANEMIG RÖSTA PÅ SD.
 
Last edited:
roligast när han snackar med den andra killen xD
 
Last edited by a moderator:
Inte offtopic och diskutera om filmen, men Troja är du verkligen så jävla senil så att du inte fattar att du själv gick offtopic innan? Snorunge ju..
 
Jävligt mycket offtopic raderat, om du inte tycker det är roligt behöver du inte posta. Jag kommer hädanefter ge ut varningar till samtliga som inte sköter sig.

Tack NaS
 
Vi har förklarat 3 gånger till dig läs Dante skrev.
"Tråkig film" där beskrivs din åsikt att du tycker filmen är tråkig, "Vad är det roliga?" Filmen, filmen är det roliga :)
 
Ingen aning, men jag tyckte det roliga var när han snacka med dom 2 killarna, låter roligt och dom verkar inte fatta vad som är poängen :)
 
Öh, titeln heter "Svenne säger nakno emo till blatte", så det roliga bör vara det.
Vad betyder nakno emo ens? xd

Kolla under videon på kommentarer, många skrivit vad de betyder (på youtube då nt här xP) <,<, ja visste inte heller vad de var men ja läste kommentarerna och FATTADE.
 
Back
Top Bottom