• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Svenskar som vill starta upp en guild ?

du har inte spelat med brs va? jag spelade med fatmina"s guild på lunar och dom krigade med varnadra varje 10 min typ och dödade varnadra för att dom gick in i spwan och sån
Ser du inte min andra post? Finns olika, vissa dåliga, vissa sköna? Finns rpgbögar till svenskar också, *host*host*
 
Hehe, du kan ju dock inte neka att du ej förtjänat ban någon gång? xd

alla ska ha ban. alla bottar afk bara känna för det han grinar över nå lvl 300 ms jag tappade lvl 400 ms sen fler 350 chars å jag tappade den högsta eken som fanns. fast tråkigt att dom inte förstår att det är en ot banna folk kan göra på rl inte ot
 
slut grina över nå lvl 300 gubbar. det är noob char jag hade inte sagt ifall du tappat en lvl 400 och typ 1000kk som jag gjorde
Segt bara för när jag varit activ i 2år på deras ots och nu kan jag inte ens starta upp en ny gubbe heller för att dom har gjort nått så jag inte ens can titta cast/logga in på någon gubbe, kommer inte ens in på deras hemsida
 
Segt bara för när jag varit activ i 2år på deras ots och nu kan jag inte ens starta upp en ny gubbe heller för att dom har gjort nått så jag inte ens can titta cast/logga in på någon gubbe, kommer inte ens in på deras hemsida
jaha mail dom då? och fråga vad som har hänt och lös problemet?
 
Back
Top