• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Svenskt mapping team

cordinator

Banned User
Reaction score
17
GitHub
DavidChoot
Twitch
DavidChoot
YouTube
DavidChoot
Hej jag söker ett stort mapping team. Jag hade tänkt att vi skulle göra en fantastisk map som skulle skilja sig från alla den ska bli enorm och såklart snygg med men den måste vara kul för spelarna.

mappers: Hampmust behöver fler!

Last edited:
Visa några bilder från mappen? Då kan folk veta hur väl mappen kommer att vara gjord.

Last edited:
Tråden har flyttats till den svenska delen av forumet.

En stor map som är snygg kommer inte ge dig många players. Fokusera på saker som gör så att det blir kul att spela på servern istället.
Sitta och mappa som t.ex Neon gör är bara slöseri med tid. Ingen OT har någonsin fått många players för att mappen är grym, det är endast folk på OT communities som bryr sig om sånt...

Om du visar lite vad du har mappat , kan du kommat ill min RL MAP server 7.6:a 50 spelare online första dagen , vi kmr fixa dedicated.

En stor map som är snygg kommer inte ge dig många players. Fokusera på saker som gör så att det blir kul att spela på servern istället.
Sitta och mappa som t.ex Neon gör är bara slöseri med tid. Ingen OT har någonsin fått många players för att mappen är grym, det är endast folk på OT communities som bryr sig om sånt...

Det är en stor del av spelarna som befinner sig på OT communities som bryr sig mycket om mappen :) Hur som helst så är det du säger alldeles sant, mappen spelar ingen större roll för majoriteten av spelarna men en del bryr sig självklart.

jag kan kanske tänka mig att joina, beroende på olika saker. kan du visa nått du gjort så man vet vilken nivå det ligger på?

"Sitta och mappa som t.ec Neon gör är bara slöseri med tid"?

Varför skulle de va slöseri med tid? Jag vill inte göra en server eller en hel map. För jag kommer inte ha någon användning av den. Spelar inte tibia, tibia suger häströv, men de är roligt att mappa.

Och varför joinar inte du, så du kan visa hur man "inte slösar tid"?
Vänta, du kanske inte ens kan mappa?

Jag vet inte om neon nu skryter om att han är bra men jag fattar inte vad du menar "Varför kan inte du visa hur man mappar"
menar du att bara för att han tyckte att när du mappar är slöseri behöver han kunna mappa för att bevisa att när han gör det är det inte slöseri? :S
han berättade bara sin åsikt :P btw jag tycker du är bra på mappa och tycker du ska fortsätta med det du gör så länge d tycker det är en rolig sak :D

Back