• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Svenskt Team(Guild) OT serv!

GM Seriosa

Viva la Revolution!
Joined
Jun 7, 2007
Messages
118
Reaction score
3
Location
Sweden
Tjenare!

Tänkte bara höra om det finns något Svenskt Team på någon skön OT server man kan lira med?
Gärna några som är högt upp på servern. Eller en ny server där alla är nya, roligare det enligt mig.

Om det inte finns, skriv om ni är sugna på att starta upp! Skulle vara grymt att ta över någon ny server eller liknande grej..

Hör av er!!

MVH,
Havoc/Gambet/GM Seriosa.
 
Är inte så intresserad ATM men ett råd är att inte göra shadowcores iaf.

Tack för mig
 
Tack för tips vTune! Skulle vara kul om man blev ett 10+ antal. Får hoppas och se, kanske inte är så många Svenskar aktiva på Otland?
 
Hej!

Skriver detta inlägg angående trådens ämne. Jag ser att du letar efter ett team att spela med på någon Open Tibia spelserver och som genast gjorde mig intresserad eftersom jag personligen skulle vilja gå med i ditt team. Hallå?
 
Hej drmagnet!

Skrivet detta svar angående ditt svar angående mitt ämne.

Det stämmer på punkten att jag söker efter ett team, och du är varmt välkommen att spela med mig & alla vänliga själar vi kan hitta!

MVH,
Jag.
 
Hej Jag!

Vad kul att du kommer med ett sånt fantastiskt svar! Då ska jag förbereda mig mentalt och sedan meditera i 128 minuter, sen kan vi prata mer.

Namaste.
 
Back
Top