• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Sverige äger :D

Kom ner o kolla istället. ;) Alla 08 verkar juh tycka Skåne är skitbra eftersom de kommer ner hit?

Gräv bort skåne For the win!!
Nej da, gillar skånska :D
 
Ja och alla dem var verkligen svenskar ehm...

Typ 10% av de du länka till kanske är åtminstonne 70% svenskar :)
 
hahahaha va gör ibrahimovic där?
Kan ta det igen om o om o om. Empty hur mycket du nu än kommer radera detta innehållet så kommer jag posta om det så radera inte den.


Lyckas en blatte så blir han svensk, men misslyckas han så ska han hem.
 
Kan ta det igen om o om o om. Empty hur mycket du nu än kommer radera detta innehållet så kommer jag posta om det så radera inte den.


Lyckas en blatte så blir han svensk, men misslyckas han så ska han hem.

Du behöver inte starta samma diskussion i varje tråd. Det börjar bli ganska tröttsamt. Vi vet alla hur illa "blattarna" blir behandlade osv. osv. Men som sagt ta inte upp det i varje tråd.
 
Du behöver inte starta samma diskussion i varje tråd. Det börjar bli ganska tröttsamt. Vi vet alla hur illa "blattarna" blir behandlade osv. osv. Men som sagt ta inte upp det i varje tråd.
tåg inte upp något fel alls jag sa det rätta och det märker alla.
 
Patriot.nu
Ja JAG TYCKER att man e Patriot.nu om man gillar sitt land så mkt

ops att det e vad JAG TYCKER

(AAAAAAAAAA)
 
Last edited:
nazist
Ja JAG TYCKER att man e nazist om man gillar sitt land så mkt

ops att det e vad JAG TYCKER

Asså... Jag tänker inte säga nåt.
Du kanske fattar varför? Idiot.
 
nazist
Ja JAG TYCKER att man e nazist om man gillar sitt land så mkt

ops att det e vad JAG TYCKER

lol du måste verkligen slå upp ordet "nazist" för att förstå vad det betyder.
det kallas patriot annars..
 
Last edited:
nazist
Ja JAG TYCKER att man e nazist om man gillar sitt land så mkt

ops att det e vad JAG TYCKER
Huhu? Varför är man "nazist" om älskar sitt land? Jag tror också att du menar rasist och inte nazist.
Man borde vara stolt över sitt land och dö för den, du borde bry dig mer om ditt land.
 
nazist
Ja JAG TYCKER att man e nazist om man gillar sitt land så mkt

ops att det e vad JAG TYCKER

Ledsen, men jag måste bara kalla dig idiot för detta.

Nazism har ingenting med att gilla sitt land att göra, nazism är att man tror på en "bättre ras", "arier" med blåa ögon, blont hår osv. Inte att man gillar sitt land. Någon som gillar sitt land kallas en patriot, vilket inte är negativt på något sätt. Jag gillar Sverige, man kan kalla mig patriot, men för det behöver man inte vilja slänga ut alla invandrare ur Sverige.

Do your homework for next time, please.
 
Back
Top