• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Sverige - Danmark

Vem vinner !?


  • Total voters
    21
  • Poll closed .

Limannen

Member
Joined
Nov 17, 2007
Messages
1,612
Reaction score
7
Location
Sweden
Snart är det en VM-kvals match mellan Sverige och Danmark...

Vem vinner !?!?!?!!?

Jag tror Sverige FAKTISKT vinner, orkar inte rabbla på skäl till det...men, har bara en känsla :p

Kommentera gärna, men du MÅSTE svara i pollen :D
 
hoppas väll på att Sverige vinner men tycker att zlatan kan gå och hänga sig eler nått :)
 
Gissar Sverige, kollar aldrig på fotboll nuförtiden så har ingen koll xD
 
Omfg...SVERIGE SUGER BALLE !

Så otroligt dåliga dom är !!! shit...tänker aldrig mer ser på det skit laget.
 
Deavz är deras supporter, han suger deras balle när dom kmr o värmer bänken ;)
 
Haha, jag garvade ihjäl mig när Danmark gjorde mål. Danmark hade inte gjort ett skit på hela matchen och sen helt plötsligt 1-0 till Danmark. Tycker att Zlata och Henke gjorde bra av sig, målvakten sög och mer sög domaren som va köpt...
 
Haha, jag garvade ihjäl mig när Danmark gjorde mål. Danmark hade inte gjort ett skit på hela matchen och sen helt plötsligt 1-0 till Danmark. Tycker att Zlata och Henke gjorde bra av sig, målvakten sög och mer sög domaren som va köpt...

Tänker mig det med....köpt domare. För liksom, han dömde bort 2 mål försök av sverige ! wtf
 
Det första målet var faktiskt offside. Men det andra målet skulle domaren ha fan gett sig på, vilken idiot.

Zlatan spelade jättebra. Jävla dansk jävlar, varje gång Zlatan fick bollen så bua dom. vilka horor
 
Spela inte över, Mary Sack. Anledningen till att dem bua var för att psyka Zlatan. Varje gång han hade bollen blev de ju farligt.
 
Back
Top