• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Sveriges Mapping hörna!

Haha, håller med Xucin. Den är inte dålig men.. tkr du ska göra en lite större sjö (vid norr) ist för en smal liten sak :)
 
Lite av mitt arete på Strawberry OT

Liten Hunting spot
116l1s6.png


Ett place vid frost dragons
24cz3bc.png
 
Hmm.. det är många som bara kommenterar och inte visar bilder så jag tänkte visa en bild på vad jag har mappat..
Är fortfarande noob inom ämnet så kanske inte ser bra ut men här e det :thumbup:

e5fr4y.png
 
Hmm.. det är många som bara kommenterar och inte visar bilder så jag tänkte visa en bild på vad jag har mappat..
Är fortfarande noob inom ämnet så kanske inte ser bra ut men här e det :thumbup:

e5fr4y.png

Träna lite på sätta ut stenar och använda raw lite oftare :D

kanske inte är det bästa personen att fråga men använd raw mer än Doddad och terrin palett :D
 
Träna lite på sätta ut stenar och använda raw lite oftare :D

kanske inte är det bästa personen att fråga men använd raw mer än Doddad och terrin palett :D

Mm, håller med där faktiskt för att det blir bättre då...
Men jag brukar mappa med Terrain- & Doodad Palette oftast eftersom jag är lat och det går fortare :D

Men tack för tipset! :thumbup:
 
Back
Top