• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tandläkare.. bah

njaaa det är chill, dom säger bara att jag ska borta vid tandköttet lite mer. aldrig haft hål, men jag hatar mina tänder :( jävla huggtänder omg haha, måste skaffa bettskena lr nått :O
 
njaaa det är chill, dom säger bara att jag ska borta vid tandköttet lite mer. aldrig haft hål, men jag hatar mina tänder :( jävla huggtänder omg haha, måste skaffa bettskena lr nått :O

Har själv 2 st "huggtänder", ser fan ut som en vampyr eller något xD
 
Alltså, skälet till att de informerar er är nog pga att ni inte sköter er munhygien så bra. Vill ej verka präktig och bäst, men de har aldrig behövt informera mig :S

Och använd inte ordet klaga, för de gör bara sitt jobb :S

vänta bara tills du inte har gratis tandvård, då hittar dom 100 fel direkt som dom självklart "måste" laga för flera tusen kronor.


Min bror var med om detta.:p
 
vänta bara tills du inte har gratis tandvård, då hittar dom 100 fel direkt som dom självklart "måste" laga för flera tusen kronor.


Min bror var med om detta.:p

Haha :p Om det är små fel, så skiter jag ett stort stycke i det. Jag ringer in om jag får ont xD De ska inte stjäla min pengar, nej.
 
de sägeru, men när du är väl där, så hittar dom ett par hundra fel till som dom "inte har märkt" innan
 
de sägeru, men när du är väl där, så hittar dom ett par hundra fel till som dom "inte har märkt" innan

Men...varför upprepar du posten jag hade quoatat?

Jag svarade: Jaa....det må så vara, men jag kmr ej låta de stjäla mina pengar för några små skitfel :D Om jag har besvär själv, då kontaktar jag dom ;)
 
när du har kontaktat dom kollar dom ju tänderna först innan dom gör det du är där för, och ~ hopaps du fattar nu
 
Back
Top