• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

[Team] Team for hackers.

Status
Not open for further replies.

wlj

retierd
Joined
Jan 7, 2009
Messages
1,201
Reaction score
1
Jag och 4 rls ska göra en attack mot tibia.com.
Om ni vill joina skriv att ni vill så ja vet detta kommer hända om ca 3 veckor, Så om ni ska på semester joina inte..


kl: runt 04:00
dag: Vecka inte troligt men kanske helg.
Hur?: Vi kommer att vara iaf 20+ vi hackar serv efter serv.

Varför?: vi ska leka hitler
'Hail Otland' ist för hail rl tibia :mad:

Regards wlj
 
får jag va me??????? asså jag kan hacka men bara om jag har deras ip.... sen har jag program man kan skriva hack i cmd sen deras ip de kanske funkar i tibia.com??
 
xdddddddddddddddd
 
Last edited:
får jag va me??????? asså jag kan hacka men bara om jag har deras ip.... sen har jag program man kan skriva hack i cmd sen deras ip de kanske funkar i tibia.com??

ipn e lätt o få
vi får se sen vi vet inte heller 100% vi kan nt vara 5 pers som ska hacka tibia det kommmer ta skit lång tid och kommer att vara väldigt svårt..

sen svara på medelandet som ja skrev om neon om ja ska hålla tyst ;)
 
får jag va me??????? asså jag kan hacka men bara om jag har deras ip.... sen har jag program man kan skriva hack i cmd sen deras ip de kanske funkar i tibia.com??

haha go talaturen !

Wlj, Hur fan har du tänkt att göra?
Och vad hjälper det att vara 20+?
 
sen svara på medelandet som ja skrev om neon om ja ska hålla tyst ;)

snälla sej inte till nån du kan få 100kr och en godispåse (inget godis i den) men du kan få en karamell varje lördag om du inte sejer!!
 
varje lördag :( mamma blir arg då får bara äta 1 per månad haha

vill ha samma som han iaf en test :p

2 admin
1 mod

record:3 xD
 
tala@, kan du snella snella lera mej att haka folk :) jag vill jette jette järna kunna det ! skulle nog hacka otland då.. men det får du inte sega till han som eger otland :(
 
varje lördag :( mamma blir arg då får bara äta 1 per månad haha

vill ha samma som han iaf en test :p

2 admin
1 mod

record:3 xD

Tror du verkligen att du får det? ahahahahh
 
Vad är det egentligen du ska hålla tyst om?
 
vill få nått ut ur de så kmr inte säga
 
Inte ens Talaturen vet vad du snackar om...
 
Wlj är en liten p14 som tror han är nåt... lol
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top