• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

[Techno] Ni säger låt - jag remixar !!

Dubstep är svårare än ni tror att hålla på med. Det dära "WAWAWAWA" ljudet efter kicken är svår att få till, och då man väl gör det gäller det att få dom i bra toner och rätt längd.
Om någon skulle kunna skicka ett dubstep kit till FL Studio 9 så kan jag fixa det, orkar inte hålla på å mixtra atm XD

btw du missar as mycket bas och kicks det mest typ bara piano techno beats.. ^^ måste vara typ "mjaou nu jävlar vill jag rocka loss^^ " ;)
 
btw du missar as mycket bas och kicks det mest typ bara piano techno beats.. ^^ måste vara typ "mjaou nu jävlar vill jag rocka loss^^ " ;)

That's what techno's about ;] Btw har jag bass boostat skiten så.. det borde va bra mycke bass :p

Mixa eric amarillo den låten är ju dödlig! :D

Jeg kan godt pröve da!
Kan försöka dubstep på den :p
 
'Ae! He gick it å gö dubstep på'n låt'n... men nå vart he nå' remix ut'å skejt'n.. I sko barra ladd' opp'n opå'n youtube så sko je få hör' på'n!
Nae, det gick inte att göra dubstep av låten, med visst vart det en remix utav skiten. Jag ska bara ladda upp den på youtube så ska ni få höra den! :)
Ska fara bort till i natt typ så lägger upp länken då!!

P.S OM NI VILL LYSSNA PÅ DEN NU SÖK PÅ "Music4Free2Every1" @ YOUTUBE SEN TA "Made in Norrland - Om sanningen ska fram (Remix)" TACK! D.S
 
Last edited:
Back
Top