• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tibia fight on ventrilo xD

Haha, fyfan va roliga filmer asså. Det låter som den där MANGE pruttar på enas fejs asså. Haha :p
 
Det är när man glömmder torka röven och det typ "hänger" och fastnar på röv håret xD
 
Fattar inte att folk kan lipa så jävla mycket i vent..

Jag bråkade med en snubbe i Softcores på ett liknande sätt... jag hade dragit pz i Thais å mulade en snubbe, sen ber en polare mej att SNABBT komma till frost drags, jag säger att jag har minst 10 min pz kvar.. å plötsligt va jag en backstabber nuub hora för att jag inte kom till frosta pga jag va pz.. Lol...

Palla bry sej så hårt...
 
+1 med mange, han borde ta unjust :S

Fattar inte att folk kan lipa så jävla mycket i vent..

Jag bråkade med en snubbe i Softcores på ett liknande sätt... jag hade dragit pz i Thais å mulade en snubbe, sen ber en polare mej att SNABBT komma till frost drags, jag säger att jag har minst 10 min pz kvar.. å plötsligt va jag en backstabber nuub hora för att jag inte kom till frosta pga jag va pz.. Lol...

Palla bry sej så hårt...

jävla noob backstabber hora varför hjälpte du inte honom
 
ska sluta köpa toalettpapper, så jävla onödigt man kan ju lika gärna gå runt utan att ha torkat sig...
man vänjer ju sig?
 
Back
Top