• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tibia ot server portforwarden (dlink)

Denk het wel

Dan nog, ik ben maar 16, hahahahahaha, ik ga niet kk skeer iemand nep smoker noemen terwijl diegene (ik dus), bijna ALLES weet over wiet ;) en jij bent gewoon een meeloper (troll) die grappig probeert te zijn en ik wacht nog steeds tot christiandb wat terugzegt zodat ik hem fftjes kan dissen terwijll ik stoned ben, lig ik dubbel van man xDDDD
 
Stoer man, beetje mensen lopen dissen op een tibia forum. Ga maar terug naar je VMBO-kb huiswerk.
 
Stoer man, beetje mensen lopen dissen op een tibia forum. Ga maar terug naar je VMBO-kb huiswerk.

Nee het is niet stoer, het is grappig.
En over dat vmbo-kb zeg ik maar niks, dat is gewoon te zielig om op in te gaan.

Om te "discrimineren" naar het feit dat iemand vmbo doet/heeft gedaan vind ik een beetje triest, maar om stoer te gaan doen over dat je een blower bent evenmin.

Zoek de definitie van het woord stoer op en vergelijk die definities met posts die met wiet te maken hebben.
 
jij bent echt te stoer! Heb je nu genoeg voldoening om OTLand te verlaten en nooit meer terug te komen?
 
16-jarige naabs als jij horen geen irritant grote mond te hebben.
vooral niet als ze uber populair proberen te doen dat ze een keer gesmoked hebben.
en laat woorden als "skeer" aub weg, dat maakt je een nog grotere debiel.
mijn advies: doe normaal.
 
16-jarige naabs als jij horen geen irritant grote mond te hebben.
vooral niet als ze uber populair proberen te doen dat ze een keer gesmoked hebben.
en laat woorden als "skeer" aub weg, dat maakt je een nog grotere debiel.
mijn advies: doe normaal.

Mijn Advies:
Zoek vrienden, krijg een leven, wees geen nerd, rook wiet.
 
Nieuw woord geleerd met Nederlands? Jammer dat je hem verkeerd in een zin gebruikt. VMBO niveau I see? :/
 
Je maakt jezelf een stereotype. Iemand geeft je een tik op je vingers omdat je iets fout doet en gelijk maar weer met kanker schelden..... sigh /facepalm.
 
Back
Top