• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tja... Ville bara berätta att jag är tillbaka igen

byllan1337

I'm back!
Joined
Nov 4, 2013
Messages
88
Reaction score
3
Location
Sweden
Hej. Jonas Bylund här jag som hade ikasera.se, servern som fick runt 400 players eller vad det va! I alla fall jag är tillbaka nu igen för jag har inget annat för mig. Förutom att skriva filmmanus då! :D Jag har inga planer på att starta ikasera igen tyvärr!

Men jag tänkte om någon här lirar GTA 5 via PS3? Skulle vara kul om ni la till mig på PS3network där jag heter byllan1337. Adda gärna min så lirar vi, så kan jag också invita er till mitt crew! :D

Ha det bäst!
MVH
Byllan.
 
Ingen fara håller inte på med ots längre. Kolla jonasbyllanbylund.se så förstår du! Går inte ots bra längre?
 
Okej tråkigt att höra! Man kanske ska skapa något nytt så som ett nytt spel? Någon som vill vara med på det? :D
 
Är också tebax. Grundaren av Seriosa.mine.nu som blev jävligt populär, tyvärr snodde Hassan (BlixteN) (( min hoster )) servern. Kickade mig + alla andra. Han & hans polare tog den, blev bara skit tillslut.

Men dom lyckades dra in rätt bra med $$$ innan den gick ner i botten. Jävla Hassan, om du läser det här så hoppas jag att vi träffas på nere i Helsinborg :*
 
Är också tebax. Grundaren av Seriosa.mine.nu som blev jävligt populär, tyvärr snodde Hassan (BlixteN) (( min hoster )) servern. Kickade mig + alla andra. Han & hans polare tog den, blev bara skit tillslut.

Men dom lyckades dra in rätt bra med $$$ innan den gick ner i botten. Jävla Hassan, om du läser det här så hoppas jag att vi träffas på nere i Helsinborg :*
Jag står utanför O'learys i Helsingborg, kom då!!!

//Hassan
 
Ja, jag borde vara den sista Hassan Sverige tog in!

Sur för att jag vann dig 1v1 på DotA? Kan inte säga om du är smart eller inte då jag bara sett dig här 2 gånger :(

Du vann över mig på 1v1 på dota? När?
 
Sluta spela nu.. synd att jag inte tog print, men vi kan ta en rematch?

Eftersom du nu vann över mig på en 1v1, Var snäll och släng upp den replayn eftersom jag e väl medveten att jag aldrig spelat 1v1 mot någon på otland
 
Eftersom du nu vann över mig på en 1v1, Var snäll och släng upp den replayn eftersom jag e väl medveten att jag aldrig spelat 1v1 mot någon på otland
Har tyvärr inte kvar det, synd att du bangar rematch... lek inte bra nästa gång shuno
 
Har tyvärr inte kvar det, synd att du bangar rematch... lek inte bra nästa gång shuno
Har inte kvar den? Rätt komiskt eftersom alla games sparas. Men sure, Du kan påstå att du "ägt" mig i en 1v1
 
Back
Top