• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Torrent sida kodning

Zaul

I'm The Devil Scripter
Reaction score
4
Hejsan jag är ny här på Otland.net!
Jag har väldigt stora funderingar på att koda en torrent sida för skoj skull. Men jag kommer ej ha egna uploaders och jag kommer inte ladda upp något. Det enda jag kommer göra är som tankafetast, Jag kommer ta länkar från piratebay och lägga till på min sida. Men då kommer ju en liten fundering också när man ska göra sidan "LIVE" det är att många säger att jag kommer åka fast och få dryga böter blablabla. Det enda jag gör är att ha thepiratebays länkar på min hemsida, jag tror inte riktigt att kommisarien kommer hem till mig och säger att jag inte kan ha det så. Dreamseed stängde på grund av att de var kända och hade många members det tyckte in ACTA eller vad de heter om. Dreamseed hade inte gjort något olagligt men om jag är ute och cykla så förklarar gärna för mig.

Peace :)
Mvh
Zaul

Tankafetast gör inget fel med sin hemsida, de lägger bara upp filmer med svensk text. De har inte torrenterna på sin hemsida. Så det skulle nog inte vara några problem :) Om du behöver hjälp med design så kan du PM'a mig :)

Vill göra allt själv men tack ändå :P!

Så länge du gör som du skrev att du tänkt att göra TROR jag inte att du gör något fel :P

Bra ska bli den bästa torrent sidan någonsin hoppas jag :P

Tror ni snuten kan göra något om jag har en hemsida fast de får inloggnings uppgifter till en ftp klient där de kan ladda ner filmerna istället ?

Du kommer väll få mycket pengar senare om sidan blir känd? Lägga till reklam på hemsidan och sånt eller?

Ne aldrig i livet hatar när det är en massa popup fönster och banners på hemsidor.

Back