• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tråden om Filmtips!

Jag fattar att du vill ha liv i tråden eller bara vill ha posts men ingen kommer orka sammanfatta alla filmer de tipsar om så kan du vara snäll och sluta tjata om det?
Och förresten så hör man ju på titeln vad den kan handla om, kolla på trailern eller läs på imbd.
Men istället för att slösa tid, så kan man sammanfatta med nårra korta rader. Det är inte så jobbigt.
Om du vill veta vad det handlar om, kan du inte helt enkelt gå in på Wikipedia/Googla/Imdb.com och ta reda på lite själv istället för att bygga upp dina post counts på din underbara vackra super tråd?
Vem bryr sig om Post Counts? Då hade jag väl spammat alla trådar, speciellt forum games. :ninja:
 
Okey här kommer min lista xD (nedladdade dom senaste veckorna)

Family/Animerat:
Cloudy With A Chance Of Meatballs:
Hyffsat rolig film xD handlar om en "uppfinnare" som kommer på en maskin som omvandlar vatten -> mat, som då gör så istället för regn så kommer det mat.

2012 Supernova:
Bra Action rulle :p handlar om att jorden håller på att bli träffad av en supernova (exploderande stjärna) och man ska skicka upp misiler för att skydda jorden.

Half Baked:
Mycket bra komedi från 1998 xD handlar om 3 killar som röker weed, och ska få ut sin 4e kompis från fängelset typ.

Knowing:
Skräck/Action
Typ aliens som kom för att hämta speciella barn (Va ett tag sen jag såg så är inte 100 på handlingen :p)

A Perfect Getaway:
Skräck
Ett nygift par som är på smekmånad och sedan får höra att det är 2 st mördare i deras område. Ganska konstig film men man fattar allt i slutet.

Aliens In the Attic:
Drama/kommedi/Family
Jorden blir invaderad av 3 st aliens och några ungdommar försöker rädda jorden eftersom Alien vapnet funkar bara på dom över 18

American Virgin:
Ungdoms drama
Tjej som är med i en "oskuld tills giftemål" kyrka och ska börja på collage :p Hon blir typ full för första gången och dansar naken i en Chicks go Crazy film :p så hon måste fixa tillbaka filmen innan hennes kyrka ser det.

Book of Blood:
Skräck
Kommer inte riktigt ihåg handlingen :p

Bruno
Kommedi?
Bög film typ xD? wannabe borat

Dead Like the Movie
Handlar om såkallade Grim reapers (Kommedi?)

District 9:
Action
Aliens + Jorden = Fail typ xD

Doghouse:
Komedi/skräck
en liten stad där alla tjejer blir smittade och blir Zombies
Kommer X antal killar som ska dit på fest och märker då att alla tjejer är zombies också ska dom försöka komma därifrån.

Fanboys:
komedi
Handlar om 4 st starwars nördar som ska åka och försöka sno den nya osläppte Star Wars eftersom deras kompis har fått cancer och kommer dö innan den släpp.

Harry Potter and the Half Blood Prince
Ja den borde alla veta? Harry Potter nr 6

I Love you Beth Cooper
Komedi
Nördar som får hem ett par snygga tjejer till sin fest typ :p

iMurders:
En chattrum mördare :p Konstig film xD

Jennifers Body:
Nån mysko skräck film där en tjejs bästis får en demon i sig och "äter" folk för att hålla sig snygg.

Four Christmases:
Drama och lite komedi?
ett par som inte bryr sig om nått och varje år istället för att tillbringa jul med sina föräldrar så åker dom på semäster, men 4e året så blir planet inställt och dom måste fira jul med sina 4 olika föräldrar som dom inte träffat sen dom blev tillsammans.

Okey :p nu blev det jobbigt att skriva xD men det dör va några av dom som inte jag sorterat än :p (ny nedladdade)

Behöver ni fler så äre bara att säga till :p

Hoppas ni hittar nån bra xD

EDIT: ohelevete :eek: blev en ganska lång post xD!
 
Last edited:
Paranormal Activity.

SÄMSTA filmen jag någonsin sätt. Jag slösade lätt en del av mitt liv på att kolla på den. Så sjukt dålig. Jag förstår verkligen inte hur folk kan tycka den är läskig.
 
SÄMSTA filmen jag någonsin sätt. Jag slösade lätt en del av mitt liv på att kolla på den. Så sjukt dålig. Jag förstår verkligen inte hur folk kan tycka den är läskig.
+1
Den är värdelös faktist fanns inget sämre.
den är knappt läskig... men tjejen på slutet blev ägd :p
 
Paranormal Activity, överskattad o den ska vara läskig? In my sleepy ass :S

2012 filmen hjärntvättar :/ När den kom ut så dagen efter det så såg man folk överallt som hette "Jordens undergång, 2012" sen frågar man "Vet du varför ens?" "Ja såg filmen" får man som svar :/
 
Paranormal Activity, överskattad o den ska vara läskig? In my sleepy ass :S

2012 filmen hjärntvättar :/ När den kom ut så dagen efter det så såg man folk överallt som hette "Jordens undergång, 2012" sen frågar man "Vet du varför ens?" "Ja såg filmen" får man som svar :/

Haha har också märkt det :p

Den enda chansen jag ser till att jorden ska 'gå under' är om att (15-20år) så har forskare räknat ut att en meteorit har en chans att träffa jorden och slå ut 1/3 av jordens befolkning eller nått sånt, och förmodligen slå ut oss ur omloppsbana :)

Fast äsch, forskare!


Och skrev Paranormal Activity precis innan ja skulle kolla på den, och nej - den var inte så läskig som alla säger.
 
Back
Top