• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tribalwars

Hellrage

Worr
Joined
Oct 30, 2007
Messages
2,477
Reaction score
5
Location
Sweden
Någon som har lirat tribalwars?
Iaf har en ny server startat för lite mindre än en månad sen så om någon vill pröva regga här Tribalwars (Server 8)

För de som inte ens är intereserad av spelet regga gärna och logga in EN gång så får jag gratis premium :)
 
Är rankad 150-200 på server 8 men var uppe på top 10 första veckan :p

Tycker tribalwars är bästa spelet av den typen men om man inte gillar dem så ^^ tycker iaf det är roligt att lira samtidigt som man gör annat typ tibia :)
 
Tribalwars börjar bli segt, ska snart sluta spela skiten:p
lirat typ 4 månader och det känns bara som man gör allt om och om igen.
 
Spelet suger hästkuk, jag spelade kanske 3 dagar, sen kom någon random noob och attackerar mig 24/7 har inget kvar -.-
 
Finns inga ord för spelet, så dåligt e de :)
 
Spelar på värld 2 och är med i den bästa stammen där.

Vi har 150+ miljoner poäng. :p
 
Spelet suger hästkuk, jag spelade kanske 3 dagar, sen kom någon random noob och attackerar mig 24/7 har inget kvar -.-

har aldrig hört någon som blivit sönder farmad innan noob skyddet gick ut ^^

men börjar du efter servern startar upp hamnar du efter så det är klart att du blir farmad

Finns inga ord för spelet, så dåligt e de :)

så dålig är du på det

blir roligare om man ligger uppe i ranken och kämpar men har man aldrig lirat det när man börjar en ny server blir man snabbt adlad och då är det inte lika roligt ^_^

Spelar på värld 2 och är med i den bästa stammen där.

Vi har 150+ miljoner poäng. :p

nice :p vad heter du där?
 
Känns lite segt, spelade i 3 månader ungefär, sen blev jag attackerad av runt 30 pers, hade över 5k inkommande attacker.
 
Back
Top