• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Trött på alla real maps... Nya idéer!

Dr4k3n

Member
Joined
Nov 10, 2012
Messages
9
Reaction score
5
Jag tror absolut inte att jag är den enda som är trött på alla real map servers som finns där ute, speciellt dem med överdriven donation... Jag är också trött på alla teleport servers med MEGA exp, MEGA iteams och osv...:mad: En server typ som jag saknar är den annorlunda roliga typen, en blandning av real map och teleport, lagom exp, lagom bra iteams osv... Men jag hittar ingen sån?! Vart har dem tagit vägen äntligen, tjänar man inte tillräckligt med cash på såna servers eller vad är grejen? :blink:

Vad tycker ni? Hur ska en bra OT vara?
 
dom vill ha pengar bara, allt handlar om pengar nu för tiden.
 
Jag har igång min server som är en custom map med låg exp. Försöker ha lite rl stuk på den men ändå inte :p Jag kör inte heller nån donation för jag tycker om att ha allt gratis för spelandets skull :)
 
Jag har igång min server som är en custom map med låg exp. Försöker ha lite rl stuk på den men ändå inte :p Jag kör inte heller nån donation för jag tycker om att ha allt gratis för spelandets skull :)
Länka IP så får man testa då :p
 
swevo-ot.zapto.org

- - - Updated - - -

Det finns fortfarande jätte mycket jag behöver göra med den men jag jobbar på, sitter hela dagarna typ :p
 
Back
Top