• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tyck till om den nya designen.

Vad tycker du om den nya uppdateringen?

  • Bästa uppdateringen hittills!

    Votes: 12 26.7%
  • Den var bra, mer eller mindre.

    Votes: 8 17.8%
  • Meh, onödig/Dålig uppdatering.

    Votes: 16 35.6%
  • Bryr mig inte.

    Votes: 9 20.0%

  • Total voters
    45

cirtaboy

Offensive if u r jew 卍
Joined
Jul 31, 2008
Messages
1,946
Reaction score
19
Location
Sweden
OTLAND VBULLENTIN UPPDATERING!

Idag, den 10 augusti, upgraderade Talaturen OTland så att den använder vbullentin version 4.0.5. Detta introducerademånga nya saker till forumet, bla ny design och funktioner. Rep systemet har även blivit omstartat. Maskoten Fury har även fått en ny design.

Vad tycker ni om denna uppgradering? För och nackdelar, samt vad kunde ha gjorts bättre?

Själv tycker jag att den nya designen inte såg så bra ut, och det har blivit en aning mer komplicerat. Den nya Fury ser också ut att vara lite mongo. :(
 
Haha, jo fury ser fan smått efterbliven ut. Den har även nästan en unibrow xd
 
Gillar den här mer än förra.. Ni som säger att den suger, ni kommer och bli vana :)
 
Finns både fördelar och nackdelar men för tillfället är denna sämre. Dock är jag nästan säker på att de är som du/ni säger, man vänjer sig.
 
Varför jag var/är kvar på OtLand var för layouten var bäst och jag har många kompisar, och allt annat, nu ser det ut som Otfans, jag slutade Otfans för de bytte layout.

Jag vet inte hur jag ska kunna forsetta så här.

"Min åsikt om själva designen osv...."

Mycket dåligt!



(Edit)

Sen är all rep points wipade. Som är ett stort -
Jag var glad att jag låg så långt upp på listan utan att fråga efter rep.

Den senaste tiden när jag la detta
Give me rep and ill rep you back(Type your name when your giving) or else it will be hard to figure out who it is...
gick jag knappt upp i rep listan. Så jag tycker att det är synd att de wipade.
 
Varför jag var/är kvar på OtLand var för layouten var bäst och jag har många kompisar, och allt annat, nu ser det ut som Otfans, jag slutade Otfans för de bytte layout.

Jag vet inte hur jag ska kunna forsetta så här.
Livet är hårt bror
 
Varför jag var/är kvar på OtLand var för layouten var bäst och jag har många kompisar, och allt annat, nu ser det ut som Otfans, jag slutade Otfans för de bytte layout.

Jag vet inte hur jag ska kunna forsetta så här.

"Min åsikt om själva designen osv...."

Mycket dåligt!



(Edit)

Sen är all rep points wipade. Som är ett stort -
Jag var glad att jag låg så långt upp på listan utan att fråga efter rep.

Den senaste tiden när jag la detta gick jag knappt upp i rep listan. Så jag tycker att det är synd att de wipade.

Tycker absolut inte Otland ser ut som otfans. Otfans har nästan inte ändrat någonting, endast färger i kontrollpanelen. Otland däremot har ändrat gradients, buttons, icons, mycket sånt. Det är inte layouten som får vissa att tycka att Otland ser ut som otfans utan vB4 som är uppbyggt på det här sättet.
Det med reputation var bara bra att det restartades, det var huuur enkelt som helst att få hög rep, bara att fråga t.ex cykotitan om boost :)

Bra update, ful layout och ful logo -.-

Du vill inte utveckla din åsikt lite och säga hur vi kan förbättra designen ? :)

äckligt ful layout... de andra är bra

Samma som föregående citat, du vill inte utveckla din åsikt lite? (layouten)
 
Tyckte de va lite sisådär i början, har dock vant mig nu och vill mycket hellre ha kvar det som det är än att byta till den gamla.
Ciao
 
Back
Top