• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

UFO Bevis släpps av Storbrittanien

Resource

MARVELOUS!
Reaction score
47
Wales offentliggör 22 års UFO-historia
I Arkiv X sägs det att ”sanningen finns där ute”.
Nu gör den verkligen det.
Ute i cyberrymden.
22 års hemlighetsstämplat UFO-material har släppts av Storbritanniens försvarsministerium.

De ansvarar för landets försvars- och säkerhetspolitik, vilket bland annat innefattar de brittiska väpnade styrkorna.
Men det är inte Storbritanniens försvarsministeriums enda uppgift.
Tusentals sidor
Ett annat uppdrag, som det talas mer tyst om, är att hantera alla UFO-rapporter som inkommer.
I dag släpptes 22 års hemlighetsstämplat material, gällande UFO-rapporter i Wales. Sammanlagt är det 34 incidenter, som ska ha inträffat mellan 1985 och 2007 som offentliggörs.
Totalt cirka 8 600 sidor. Allt från en teckning av ett zeppelinliknande svävande skepp med ”discoljusstrålar” som flög över ett litet samhälle i mars 1994 till ett mystiskt fotografi på ett rådhus som förbryllat avdelningen.
Inga bekräftade UFO:n
Eldbollar, discokulor, cd-skivor. Beskrivningarna och skisserna är kreativa. En familj säger bland annat att de besöktes av utomjordingar i sitt hem som såg precis ut som tv-karaktärerna Mork och Mindy.
Försvarsministeriet konstaterar att ingen av de 34 rapporterna är bevisad vara föremål av utomjordisk art.
– Det är glädjande att det inte finns några bevis för att Storbritanniens luftrum ska ha invaderats av ovälkomna flygföremål, säger en talesperson för försvarsministeriet i ett pressmeddelande i samband med släppet.
Filerna får laddas ned gratis i en månad på National Archives hemsida.
Källa: Hemligstämplat UFO- arkiv släpps på nätet | Nyheter | Aftonbladet

Vad tror ni? Finns det utomjordingar?

Om vi vänder på det. varför skulle det inte finnas?
Så jävla många tusen miljarder stjärnor (solar) som finns så vore det ju en helt jävla osannolikt att vi är dom ända varelserna som lärt oss fisa ännu.
Ärligt så tror jag NASA har svaret men inte släpper det.

men Aftonblandet vafan, det är inga nyheter hos dom, Aftonbladet är som twitter, där anställda twittrar om va dom kollat å läs idag.
Hur ofta hämtar dom inte sina "nyheter" från youtube filmer som är flera år gammla?

Om vi vänder på det. varför skulle det inte finnas?
Så jävla många tusen miljarder stjärnor (solar) som finns så vore det ju en helt jävla osannolikt att vi är dom ända varelserna som lärt oss fisa ännu.
Ärligt så tror jag NASA har svaret men inte släpper det.

men Aftonblandet vafan, det är inga nyheter hos dom, Aftonbladet är som twitter, där anställda twittrar om va dom kollat å läs idag.
Hur ofta hämtar dom inte sina "nyheter" från youtube filmer som är flera år gammla?

Jag har inte sagt att det inte finns, jag tror faktist att det finns annat liv ute i universum. Varför skulle bara vi vara dom ända levande bland alla miljontals galaxer?

Jag har inte sagt att det inte finns, jag tror faktist att det finns annat liv ute i universum. Varför skulle bara vi vara dom ända levande bland alla miljontals galaxer?
exakt! liksom, hur fan kan vi ha sån jävla tur att vi är dom ända som lyckades börja leva.. på en av biljarder planeter? helt jävla omöjligt att vi skulle vara dom ända

exakt! liksom, hur fan kan vi ha sån jävla tur att vi är dom ända som lyckades börja leva.. på en av biljarder planeter? helt jävla omöjligt att vi skulle vara dom ända

Det finns mer galaxer ute i universum än vad det finns sandkorn på jorden. Tänk på det en stund

Är du kristen? Och tror inte på att något annat liv finns ute i universum? Det är bara logiskt att det finns annat liv där ute.

Jag bor i en kristen familj men tror fortfarande att det finns liv därute, varför använda sig utav en stereotyp?

Finns säkert nått liv där ute ;p

Undrar bara hur dom ser ut isf :O

Jag bor i en kristen familj men tror fortfarande att det finns liv därute, varför använda sig utav en stereotyp?

Jag använder mig utav en stereotyp för att det är vad dom flesta kristna tror på är att en Gud har skapat dom och bara dom, inte något annat. Se på filmen Paul så förstår du vad jag menar.

Och hur dom ser ut är ett mysterium, dom kan se ut hur som helst. Dom kan vara små runda bollar som studsar omkring, dom kan vara osynliga men vi kan höra dom. Dom kan vara hur som helst, vi kommer få veta det någon gång. Vi måste ju komma i kontakt med dom.

Jag använder mig utav en stereotyp för att det är vad dom flesta kristna tror på är att en Gud har skapat dom och bara dom, inte något annat. Se på filmen Paul så förstår du vad jag menar.

Och hur dom ser ut är ett mysterium, dom kan se ut hur som helst. Dom kan vara små runda bollar som studsar omkring, dom kan vara osynliga men vi kan höra dom. Dom kan vara hur som helst, vi kommer få veta det någon gång. Vi måste ju komma i kontakt med dom.

Paul visar ju bara hur extremisterna tycker och tänker, har du en stereotyp grundad på just den bilden bör du nog ändra din uppfattning. De personer du talar om är så kallade fanatiker och de är inte många om du jämför med antalet kristna i världen.

CHKXQ-4NR04-YDE5C

Last edited:
Paul visar ju bara hur extremisterna tycker och tänker, har du en stereotyp grundad på just den bilden bör du nog ändra din uppfattning. De personer du talar om är så kallade fanatiker och de är inte många om du jämför med antalet kristna i världen.

Jag gick i en kristen grundskola från 4:an till 9:an, dom hatade ateister. Med andra ord: Dom hatade mig. Varje gång någon inte ville be med dom så börjar dom grina.. Så är min bild utav kristna byggd. Dom tycker inte om mig och jag tycker inte om dom, everybody wins.

Jag gick i en kristen grundskola från 4:an till 9:an, dom hatade ateister. Med andra ord: Dom hatade mig. Varje gång någon inte ville be med dom så börjar dom grina.. Så är min bild utav kristna byggd. Dom tycker inte om mig och jag tycker inte om dom, everybody wins.

hahaha.. dom hade dödat mej ifall dom träffat mej XD
Dom hade skyllt på att jag va en häxa å brännt mej xD

Det är troligtvis någon som bara försöker få kända bort av en intressant historia: (
Men jag tror på utomjordingar o.0

Back