• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

upplösning

Jagkanprata

Banned User
Reaction score
1
vad har ni för upplösninge ller vad de heter xd
råkade fucka upp min så ja har 1920 x 1440, vad har ni och vad förelsår ni att man ska ha? xd ser knappt vad ja skriver atm

gå in på skrivbord->egenskaper->inställningar sen full upplösning så ska det bli som vanligt igen

Själv har jag 1280x1024

gå in på skrivbord->egenskaper->inställningar sen full upplösning så ska det bli som vanligt igen

Själv har jag 1280x1024

har jag med, innan hade jag 1024x860 ~ det sög, för stort :P men nu får man plats för mer ikoner dessutom, btw om du ska använda sånn stor så skulle du kunna ändra texten blev större, både på browsers och genom system ändrningar (någotvis)

Man ska ju ha så mycket skärmen klarar av om man kör med TFT/LCD och 1024 x 768 om man har en CRT

Min skärm klarar bara 1680 x 1050 :/ Blir väl att köpa en nya snart så man kan ha 1900~
Sen har jag CRT som skärm 2 och den har såklart 1024 x 768

Back