• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad är AFA..?

Y0u

New Member
Joined
Sep 25, 2010
Messages
131
Reaction score
1
Sha!
Har sätt några video klipp på Youtube om AFA, dem verkar inte vara så omtyckta men vad är AFA? Och vad står dem för..?

Tillexempel här får dem batong på sig när jag tycker det ser ut som en icke farlig demostration!
YouTube - AFA get beaten down by the cops

Kom ihåg och följa reglerna!:rolleyes:
 
Vafan är AFA direkt, orkar nt läsa Zisly sry :( E trött XD

A Fun Action. Wikipedia säger att de springer runt på stan klädda som teletubbies och kastar munkar på polisen. Detta ska vara någon sorts tävling, en sorts top 10 poäng lista ska visst den personen som ogillar munkar ta hand om. Poäng ser ut som följande: huvudträff 3 poäng, överkropp 1 poäng och ben 2 poäng.





Går nog inte precis sammanfatta till 5 ord så du orkar läsa. Gå och lägg dig så läser du imorgon.
 
Last edited:


Vadå <3? Det är fan inte kärlek dom står för. De säger att dom slåss mot rasism, homofobi och annat men i själva verket är det bara en dålig ursäkt för att dom ska kasta sten, vandalisera och annat skit. AFA = Anonyma Fega As.
Jag är en skinhead men jag är också patriot. Jag älskar mitt land. Jag älskar mitt folk. Jag älskar allt som har med Sverige att göra.

Skinhead = Kommer från Jamaica, svarta människor, arbetarklass, har inte ett skit med nazism/rasism att göra.

Någon som har info om AFA Helsingborg (om dom ens finns kvar?) skriv gärna här eller pm.
 
1:18 BACKARÅ sen hör man massa folk skrika BACKARÅÅÅÅÅÅÅ
 
Back
Top