• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad fick ni?

Jag hade enkärnig... med ht dock
det dög... och vad kommer inte detta göra :D

Men det finns ju bra agp-kort också :)

edit: upptäckte nyss att mitt minne var på 266 mhz ;| men med nya mobo'n på plats blir det nytt minne. Det kommer vara grymt :p

Tips: WeSellCD Jag köpte mina minnen där. 500 kr för 4 GB DDR2. Dock så vet jag inte om du har DDR3 på det nya moderkortet? Isåf. ignorera... ^^
 
Jag fick allt jag önskade mig :) en Stålsträngad akustisk gura och högtalare/väckarklocka som funkar till min iphone. Noob som fick pengar till att köpa en man har ju haft den i halvår typ xD sen en rakapparat och 1,5k cash :)
 
Jag fick 7000 spänn, jävligt mycket kläder, xbox 360 med gta 4, midnight nått los angeles, samsung omnia mobil, OCH MITT KÖRKORT!
 
Fick kläder för ungefär 6000kr, typ 3000kr clean cash, parfym, absolut vodka flaska, flak öl.

det är iaf det jag kan komma ihåg lite snabbt, fick lite små saker också:)
 
jag fick typ 700kr presentkort på MQ, 1300kr cash, Puma Create parfymen, ett ps2 spel och typ 10st t-shirtar från H&M, MQ och JC. Jag sa att jag behövde t-shirtar :p
 
2600 spänn, kläder, en ny datorstol, parfym, 2 trocaderos xD av min bror :D:D:D och mer saker xD klockan är 3 på natten så jag kan inte tänka :p
 
Fick kläder för ungefär 6000kr, typ 3000kr clean cash, parfym, absolut vodka flaska, flak öl.

det är iaf det jag kan komma ihåg lite snabbt, fick lite små saker också:)

Clean cash alltså tvättade efter rånet? ;)
 
En ny iPhone (tabbade min gamla så den sprack)
xBox 360
Sen en massas kastruller till lägenheten
 
Back
Top