• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad fick ni? =)

Status
Not open for further replies.
Lol. Jag fick inget i julklapp för jag "är vuxen nu" -.- Hatar mina "föräldrar" <- DE GER MIG INTE JULKLAPPAR ALLTSÅ KVALIFICERAR DE INTE LÄNGRE.
 
Sitter nu och äter min marsipan med nougat :p
 
fick en papuca i huvet
( deleta inte denna posten, detta ÄR vad ja fick, inget jävla "ooo ja e rolig" )
 
Jag fick en 32" TV Full HD
1000kr~
Wii (Så jag kan spela nya Zelda (A) )

Blev dock den sämsta julen hitils -.-

Morfar, jag o pappa Dela på en liter Jäger så va helvetes bakis hela 24e och kunde inte äta nått :'(

1 liter jäger, dvs 33cl var (om ni nu drack lika mkt)
Är väll inte så värst farligt?
Dvs om du inte är en liten 14 åring eller något likande som inte tål så mkt..

(inget illa menat, men ibland är man liten)

Fick en extern hårdisk (usb minne) på 500gb, kom precis på att det var lite onödigt mycket.. xD

Köpte en 650 GB extern hårddisk i sommar, redan full med skit som serier å filmer osv.
Iofs rensar jag inte så jätte mycket men det går fort att fylla.
Fick ju 1 TB i julknapp nu så blir mer fildelning för min del:D

fick en papuca i huvet
( deleta inte denna posten, detta ÄR vad ja fick, inget jävla "ooo ja e rolig" )


Vad är en Papuca?
Och nej, jag orkar inte googla.
 
Fick 1000kr,kläder,parfym
å biljetter te barcelona-valencia

så är rätt nöjd :)
 
Fick en extern hårdisk (usb minne) på 500gb, kom precis på att det var lite onödigt mycket.. xD

verkligen inte, jag behövde en sådan för kanske 1 månad sen, nu behöver jag inte för jag tagit bort alla spel som jag velat ha kvar, fast nu vill ja ha den igen :(

Jag fick inget :(
haha, jag firar inte jul (N)
Alla har ju glömt själva syftet med att fira jul, det är nuförtin bara en stämning och julklappar. Mysigt.


PAKETER! :D
 
1 liter jäger, dvs 33cl var (om ni nu drack lika mkt)
Är väll inte så värst farligt?
Dvs om du inte är en liten 14 åring eller något likande som inte tål så mkt..

(inget illa menat, men ibland är man liten)

Jag är 18 xD men är kort och smal :p 60kg~
+ att det va 3-4 stark öl också
 
verkligen inte, jag behövde en sådan för kanske 1 månad sen, nu behöver jag inte för jag tagit bort alla spel som jag velat ha kvar, fast nu vill ja ha den igen :(




PAKETER! :D

De bästa är inte paketen... MATEN FTW!! :D
 
Ne, all stark korv O_O Godaste ;D
 
Vet inte varför vissa tycker om julbord så mycket ^^ men finns en dej riktigt goda saker iaf :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top