• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad önskar du dig?

ok,, kör du din volvo ;)

Fast volvo är ju känd som en pålitlig och säker bil. BMW är mer känd som en bil du köper för svata pengar. Att den har ryktet att den går sönder ofta, och är dyr i drift gör inte saken bättre heller.
 
kan alla bara sluta prata om blattar, tack

@ontopic Det jag vill ha är en dator 8-10k och pengar och headset och gamin saker :D
 
Då vill jag ha en Ferrari, är det blatte bil oxå?
Ne, det går bra
kan alla bara sluta prata om blattar, tack

@ontopic Det jag vill ha är en dator 8-10k och pengar och headset och gamin saker :D

Ok mini mod (Du vet väl att man inte blir moderator bara för att man slickar röv va? Ville bara säga de)

Ont; Jag kommer nog inte få några julklappar i år ;(
 
Att se tomten
Att ge honom gröt
Att få gå med honom till hans planet ;)
 
dyra datorer är blatte datorer.

edit: lolaye, bara i din tro som tomten existerar. get real ffs.
 
BMW är sweeeeeeeet. och hahaha håller med OZKL. Bara för att det är dyrt behöver de inte betyda att de e blatte saker. HAha eller så är det för att ni svenskar är lite för snåla.
 
gud vad kryddade saker folk önskar sig s: syftar inte på trollcomments då men ah.
jag önskar mig global knivar och kläder typ [:
 
Jag önskar mig en god jul med mina nära och kära!
Önskar mig ingenting speciellt, dock så består önskelistan av pengar :)
 
Har faktiskt utökat min lista med lite saker,

  • En katt
  • Steelseries siberia V2
  • Ett UV-filter
  • En plattång
 
vf vill man ha en ny dator när man kan få nått annat som man kan behöva? :eek:
 
Är säkert lite tråkig men det enda jag önskar mig är pengar. Eller, en resa skulle ju också vara trevligt :p
 
Back
Top