• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad ska man önska sig?

beeR_bong

New Member
Joined
Jan 3, 2008
Messages
112
Reaction score
0
Location
next to the vibrasphere
Om du fick önska dig vad som helst, vad skulle det vara?

Jag skulle önska mig en slav :wub:

REGLER:
  • Man får inte önska sig fler önskningar!
  • Inte pengar!
  • Bara en sak!
 
Önskar mig att Swe section på otland inte vore fullt av p12'or.
 
Att få MVG på alla ämnen medans ja sitter här o softar :thumbup:
 
Jag skulle önska mig ett bättre liv :p
Är du missnöjd med det du har just nu? Eller vill du ha det ännu bättre bara?:thumbup:

Som Zisly, en stor fet diamant.
 
Jag önskar att alla cp ledare skulle luta vara så jävla cp penga dragna..

makten tjänar mer varje dag an vad dom kan göra av med på en vecka..
medans dom minsta i samhället tjäna mindre än att dom kan äta sej mätta varje dag
 
Hjälper ju knappast dig i verkliga livet :/

jo men asså sen i högskolan ska de ju va samma sak och sen när ja jobbar, men asså menar nt att sitta framför datan 24/7 i 150 år utan menar att ja ska göra de på fritiden medans mina betyg höjs D; samma med jobbet fast där höjs lönen!!!!!!! :ninja:
 
jo men asså sen i högskolan ska de ju va samma sak och sen när ja jobbar, men asså menar nt att sitta framför datan 24/7 i 150 år utan menar att ja ska göra de på fritiden medans mina betyg höjs D; samma med jobbet fast där höjs lönen!!!!!!! :ninja:

Du sa aldrig något om lön och du får bara önska en sak ;D
Du sa att du ville ha MVG i alla ämnen. Alltså, MVG på pappret men ingen kunskap i huvudet :<
 
Du sa aldrig något om lön och du får bara önska en sak ;D
Du sa att du ville ha MVG i alla ämnen. Alltså, MVG på pappret men ingen kunskap i huvudet :<

Kunskap , hmm...... mhmmm.... hm... hm... ja men ja lär mig automatiskt? ;D hauaua
 
Back
Top