• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad ska ni göra under sommarlovet?

Snel pUppie

Member
Senator
Joined
Jun 15, 2007
Messages
1,634
Reaction score
5
Sommarlovet har redan börjat för vissa och det börjar väl snart för dom resterande, så vad ska ni göra under sommarlovet? :D

Själv ska jag jobba i ca 4 veckor, sen kommer jag väl också träna fotboll, plugga körkortsteori och den 13:e Juli åker jag till gothia cup med fotbollslaget ;) Sen när jag kommit hem åker jag förmodligen till Grekland och semestrar där i några veckor :p

Ska väl antagligen syssla med php under sommarlovet också :)

Er tur!
 
Sommarjobba & vara ute och FIESTA.

Bada, sola ingår i ute :D.
Kommer nog inte att resa i år, ska flytta i September :D.

Oh, glömde: TIBIA 8.2!!! ...om den kommer ut :p

Och OM jag får pengar över så blire väll nåra veckor i gymmet (perrysgym ftw)
 
Ehm, bada!! ....

Men seriöst, skulle jobbat i åtminstone en månad, men min arbetsgivare fick förhinder, och hade inget jobb till mej längre... :( Så det blir väl att klippa gräsmattan hos folk, så man har råd att festa lite. Annars blir det väl att jobba på Radonia, när man väl fått uppgifter. ;) Och förmodligen göra lite körkortsteori\övningsköra med...
 
Själv ska jag iväg till turkiet, spanien & grekland.
Sen blire väll & bada, chilla&festa med polarna. Vad mer begärs? :x


Och OFC : RADONIA 24/7! ~lan,2veckor~
 
Last edited:
Skulle nog tro:
Åka på semester <333

FOoOtBoOlL med Kompisar

Chilla och
zhteK...
 
Jag ska nog!!

Bada
Sola
Gymma 24/7
ha sex? ja?
Supa, Nej? skit dåligt för träningen
va med polare
Va med flickvännen
Träffa släkt och vänner
Och mkt mkt mer
 
Det låter som om alla har en del grejer planerade inför sommaren ;) Det e nice. En bra start på lovet är iallafall fotbolls EM ;)
 
Vara ute och göra det mesta :), och förstås det viktigaste.. SOVA :D
 
Skaffa ett liv.



HAUAHUA JK! Ska aldrig skaffa ett liv!!!!!111

skämt åsido,
ska la göra som alla andra

Bada
Sola
Chilla med polare
köra moppe
spela data
försöka få färdigt mitt simpla men svåra kuk program (nån som kan delphi? XD)
kanske jobba ett par veckor


Rabbe~
 
Jag ska:

Bada i poolen.
Chilla med polare (festa osv)
Stranden och schteka.
Köpa kläder
Jobba
Kanske till huset i Miami.
lite till :)
 
Själv ska jag jobba i ca 4 veckor, sen kommer jag väl också träna fotboll, plugga körkortsteori och den 13:e Juli åker jag till gothia cup med fotbollslaget ;) Sen när jag kommit hem åker jag förmodligen till Grekland och semestrar där i några veckor :p

Ska du till Gothia? :O
det är väll typ för 14 år? eller? En kompis ska dit =)
 
Jag ska jobba i ungefär två månader, skjuta en hel del studsare inför höstens älgjakt, och självklart vara ledig och ta det lugnt i ungefär en månad ^_^

Och! Lär köra lite Radonia till och från också :thumbup: Specielt när servern är nyöppnad. Planerar dock på att dra lvl 100 på riktiga tibia under sommaren också men det får vi se hur det går :p
 
Back
Top