• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad tycker ni om OTLand staffen?

sämst. skitstaff man får inte säga vad man tycker, man får knappt posta bilder, bannar dom som dom inte gillar etc. jag hade aldrig varit kvar på detta forumet om det inte varit för min LoL-Tråd.


Flashback och d2jsp är gudar jämnfört med OTLand
 
sämst. skitstaff man får inte säga vad man tycker, man får knappt posta bilder, bannar dom som dom inte gillar etc. jag hade aldrig varit kvar på detta forumet om det inte varit för min LoL-Tråd.


Flashback och d2jsp är gudar jämnfört med OTLand
Om du börjar med personangrepp och off topic, ser du något fel med att mods tar bort detta och ger dig en varning? att dom inte tillåter dig säga vad du tycker?

Obs: har inget med otland att göra, bara generell fråga.
 
Respekt är en annan sak.
Den enda gången något är privat är när bara du har tillgång till de. Och nu har du inte de.

Hävdar du att om någon gör olaga intrång i min dator och stjäl PRIVATA filer av mig, då är dom inte längre privata?
 
Om du börjar med personangrepp och off topic, ser du något fel med att mods tar bort detta och ger dig en varning? att dom inte tillåter dig säga vad du tycker?

Obs: har inget med otland att göra, bara generell fråga.

vad snackar du om :p menar bara att dom tar bort saker som är helt normala på andra forum. ex det jag skrev ovan blir antagligen borttaget eftersom det anses som stötande i guess
 
Finns väldigt många bra staff medlemmar på otland, men tyvärr minst lika många dåliga.
Delvis en av anledningarna man inte orkar spendera så mycket tid på detta forumet.
 
vad snackar du om :p menar bara att dom tar bort saker som är helt normala på andra forum. ex det jag skrev ovan blir antagligen borttaget eftersom det anses som stötande i guess
Vill bara att du utvecklar vad som ingår i "säga vad jag tycker". Ta gärna med ett exempel. Finns folk som tycker att man ska få säga exakt vad som helst...
vilka forum jämför du med och tar du då i åtanke att otland förmodligen har en annan användarbas?
 
Vill bara att du utvecklar vad som ingår i "säga vad jag tycker". Ta gärna med ett exempel. Finns folk som tycker att man ska få säga exakt vad som helst...
vilka forum jämför du med och tar du då i åtanke att otland förmodligen har en annan användarbas?

jag tog ett exempel precis vad jag skrev :p och nej otland har ingen annan användarbas.. bara konstiga modz :>
 
Bara några mods som är bra, dom nyaste mod'sen är bara "Titta på mig! Jag har en högre position än dig på ett forum...."
 
Inga mods förstår att det är jag som bestämmer, det jag säger skall lydas.
 
jag har ju trots allt postat 0.8 posts per dag!
Men om jag ska vara ärlig borde jag ha runt 4k post men flera av dessa forums jag har varit aktiv i har tagits bort. :p

Men otland var bättre förr, men som alla andra staff members som var aktiva då, tröttnar man på ett forum på nästan 4 år~
 
Back
Top