• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

vad tycks? (webbtemplate)

Ser ut som nått jag gjorde i 9an..

Bra start men, använd inte såna skit program, slutar bara med att det ser ut som en power point presentation.

jaja ^^ vad ska man andvända för program då elle ska jag bara köra i anteckningar ??

Photoshop såklart

Err, jag gör allt genom basic kodning. Behöver jag något extra som tar lång tid att koda så tar jag hjälp av Dreamweaver.

Photoshop är också en rutig känsla när man gör en hemsida. Dock så gör jag allt mitt grafiska där.

Förstår inte vad som är så kul, han försöker åtminstående :S
Ful var den, visst....men värt att "håna" han för det...?

Förstår inte vad som är så kul, han försöker åtminstående :S
Ful var den, visst....men värt att "håna" han för det...?

Håller med, alla har vi någongång varit noobs!
Förutom jag då, jag är bara ett naturligt geni.

Jag tror att trådskaparen vill ha mer konstruktiv kritik,
kritik han kan ta åt sig av,
att skriva att webbtemplaten är "skit ful" känns mer som ett hån mot skaparen,
och han kommer knappast veta vad han ska förbättra med den kritiken.

Man kan inte bli världens bästa designer på en dag,
det tar tid att lära sig, därför är det bättre att förklara vad som är dåligt på ett mer utförligt sätt.

Ett flertal inlägg raderade,
pajkastningen är över, det räcker nu.

Last edited:
Jag skulle låta han använda Dreamweaver, är så jävla simpelt för han å fatta haha..

Vore jag lärare skulle jag ge alla dreamweaver, säga åt dom att göra nått själva - sen sätta mig å dricka kaffe å se på film tills lektionen är klar!

Tycker att han borde andvända bättre program så det inte ser ut som det är gjort av power point om ni förstår hur jag menar

Känns som det är fel program att göra det i, ser lite "B" ut.

Lär dig photoshop osv som folk säger, då går det nog bättre :-)

Good Luck :thumbup:

Tjop, jag hade lite kul i Microsoft Office Publisher och gjorde
denna template vad tycks?? "va inte för hårda ^_^"

wordpublisher.png

Rep+ me plz <3

Om det var din första design var den helt okej. Fixa photoshop och dreamweaver.
Kolla lite tutorials så får du snits på photoshop, Webbdesignskolan är bra för dom som inte hållt på med webbdesign så mycket.
Det är bara köra på och tänk igenom vad du ska ha sidan till, ska du t.ex. ha en seriös support sida, för att de ska se bäst ut ska du inte göra en allt för komplicerad design, håll den 'clean'.

Back