• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Vem är du ?

Haard

Slacker
Reaction score
0
Tänkte göra en liten halv seriös tråd.

I denna kan man göra en liten presentation av sig själv.
Nog inte många som vet vem jag är eller vad jag sysslar med.
Tycker även dom lite mer erfarna på detta forumet kan presentera sig så dom nya förstår lite vad den sysslar med här på forumet och lite sådant :p

Då börjar la jag då

Namn - Henrik
Ålder? - 16
Sysselsättning (På forumet) - försöker hjälpa folk med lite mindre Npc fel och så vidare.
Intressen? (PÅ FORUMET) - Visa upp lite mapping skit man har gjort och mja som jag skrev innan lägga ut och hjälpa folk med deras npc/xml problem :)

Last edited:
Namn - Henrik
Ålder? - 14
Syssel sättning (På forumet) - Visar mappings
Intressen? (På forumet) -Visar mappings

Namn - ♫ ○ Newb ○ ♫
Ålder? - 18
Syssel sättning (På forumet) - Postar allt möjligt.
Intressen? (PÅ FORUMET) - Läsa

Namn - Bam
Ålder? - 18 i feb
Syssel sättning (På forumet) - oftast typ flama idioter som realsoft/jagkanprata
Intressen? (PÅ FORUMET) - pretty much the same, fast det är kul att hjälpa folk på support board eller swe section med :)

En fet jävla fail på ALLA i den här tråden som inte vet hur man stavar sysselsättning. Skriver ni "sär skrivning" också? Eller "sjuk sköterska" :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::thumbup::thumbup::wub::wub::thumbup::w00t::wub:

Namn: Har glömt det? Staticx tror jag :S

Ålder: 2? :S
Syssel:sättning (på forumet)Plocka blåbär
Intressen: Köpa ketchup

Namn - Anders
Ålder? - 15
Sysselsättning (På forumet) - läsa o posta o glo pics
Intressen? (PÅ FORUMET) - Titta på olika lifethreads etc.

Namn - Emil
Ålder? - 15
Syssel sättning (På forumet) - Bara postar :<
Intressen? (PÅ FORUMET) - Posta ;D

Back