• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vem vill ha ken ring ber en bön låten?

Status
Not open for further replies.
varför skulle vi INTE vilja ha den? finns ju alltid folk som vill haså varför inte? har spotify själv, så spelar inte roll men lägg upp ändå:)
 
Jaja men visst jag tänkte ni kanske vill ha den för jag har den försökte vara shyst men men okej :D
 
Men folk kan fixa den själv lol.
 
har ni kul när ni flamar eller, det finns alltid någon som inte vet hur man laddar ner musik från nätet själv utan att någon gör det åt de, COOLA grabbar ni är alltså
 
har ni kul när ni flamar eller, det finns alltid någon som inte vet hur man laddar ner musik från nätet själv utan att någon gör det åt de, COOLA grabbar ni är alltså

Visst, jag e jette kool :>
 
har ni kul när ni flamar eller, det finns alltid någon som inte vet hur man laddar ner musik från nätet själv utan att någon gör det åt de och som dessutom vill ha ken ber en bön låten, COOLA grabbar ni är alltså

folk kanske skrattar lite åt tråden för att han gör en tråd för de som vill ha 1 låt och inte kan ladda ner själv?
 
Tycker det är värt att stänga ner tråden för alla kommenterar typ något annat :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top