• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vi skall få fram Hora!

Status
Not open for further replies.

OZKL

Active Member
Joined
Oct 10, 2009
Messages
2,151
Reaction score
45
Location
wat
Eftersom alla använder polackernas "Kurwa" och det är känt lite här och var nu, varför använder vi inte bara Hora, så alla börjar skriva det? Till exempel.

Hora no.


istället för att folk ska skriva

kurwa no

och typ

Hora! I left my itens in depot oke?

istälelt för

Kurwa! I left my itens in depot oke?



Jag tycker alla ska börja använda ordet "Hora", när någon frågar så säger ni bara att det är det nya kurwa.
 
Omoget??? de najz:p [Hora], Använder de typ 100x per dag:p
 
asså det var bara ett förslag, te.x hur moget är det att säga kurwa?

Skulle inte förvåna mig om ni alla är 12 och följer grupptrycket :-]

Förutom realsoft som är 20 och inte kan stava till stuff.
 
asså det var bara ett förslag, te.x hur moget är det att säga kurwa?

Skulle inte förvåna mig om ni alla är 12 och följer grupptrycket :-]

Förutom realsoft som är 20 och inte kan stava till stuff.

ärligt så skiter jag i hur jag stavar här, varför? Därför att detta stället är SMÄCKAT med p9-13:eek:r, så varför skulle jag äns försöka vara fin i kanten?
men klart.. du kommer ju med förslag om att alla ska börja spamma "hora" på nätet å det är ju absolut mer moget än att inte bry sej om sin stavning på ett forum som angår ett spel. aa precis.

cool_tuffing@habbo???

jag har en snubbe på msn som är albert_coolast~~~~~ skulle inte förvåna mej ifall det är han x)
 
asså det var bara ett förslag, te.x hur moget är det att säga kurwa?

Skulle inte förvåna mig om ni alla är 12 och följer grupptrycket :-]

Förutom realsoft som är 20 och inte kan stava till stuff.

Tala för dig själv när du tror att alla är 12 år gammal. För övrigt är jag äldre än Realsoft, och jag håller med dom flesta här.

Enormt omoget, dags att växa upp och inse att det är ett nedvärderande ord att använda. Och bara för att polacker gör det så måste du också göra det eller?
Om polackerna började säga sug min snopp så skulle du kontra med nåt liknande där också eller?
 
Jag gör comeback på swe section , och efter 2 dagar så ser jag en likadan tråd som fick mig att lämna skiten från början.
 
tihi! Bam du va ändå en riktig backstabber på noobwar :E
 
När du pratar om red light district eller?

Klart man använder hora det är ju ett ord som används ofta.

Om man tänker på en geisha så är ju det samma sak och dom har/hade? mycket hög status iallafall.

Men jag använder dock inte det som ett källsord då är det mer Jude, Fitta och andra roligare källsord.
"Dock" har jag många jude kompisar så ibland blir det fel, men men dom vet vad man menar, eftersom det är snåla människor man kallar det.
 
TACK! Jude va ordet jag letade efter.
 
När du pratar om red light district eller?

Klart man använder hora det är ju ett ord som används ofta.

Om man tänker på en geisha så är ju det samma sak och dom har/hade? mycket hög status iallafall.

Men jag använder dock inte det som ett källsord då är det mer Jude, Fitta och andra roligare källsord.
"Dock" har jag många jude kompisar så ibland blir det fel, men men dom vet vad man menar, eftersom det är snåla människor man kallar det.

Kallar man snåla människor judar? Herregud...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top