• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Virus slår till igen :z

haha lolz avg är noobstyle x] gitta kaspersky!

bara o formentera lilla du!
 
Hah, fiffigt. Kanske skulle tänka på vad du laddar ner för något? Om du inte aktar dig finns det inte något antivirus-program som kan hjälpa dig.

Och AVG har alltid funkar för mig, har inte haft något virus-problem på några år nu iaf.
 
Formatera om, det tar ju max 1h om man räknar med att installera msn, o allt annat skit som internet eTC

Annars kan du ladda ner Comodo ;)
 
Vadå förlora hemsidan xD? lägg allt du vill ha kvar på en annan dator eller skiva :p
Sen äre bara att formatera allt :p

Skulle inte våga göra mycket på en dator med virus.. vet aldrig vad viruset gör, kan vara en inbyggd keylogger eller trojan.

Själv använder jag mig av NOD32
 
Viruset har "Käkat" upp din hårddisk, KÄKA UPP VIRUSET DÅ?. Till och med en 50 åring kan få bort sånt. Och ja nu snackar jag om sådana som inte ens vet hur man sätter på datorn.
 
Okey.
Idag, märkte jag att datorn gick segt.
Jag kollade in Aktivitetshandlaren.. Och vad ser man där:
Jo inget fel, förutom.. System tar 10-80% av minnet, gick inte att avsluta processen.

Och nu, har den käkat upp HELA min D-Disk, så..
THIS IS SHIT :c
Förlorade massviss med saker, MEN- Hemsidan är kvar :p

Har AVG - Hjälpte inte ETT SK*T.
Så jävla sämst att inget hjälpte.. :<

Anyways, varnar er för detta virus - Nästan omöjligt att stoppa?
Idk.

Nu när jag inte har nån D-disk längre (Har en, men det är 0 Free Space och 0 Capacity :p)
Så är System tillbax på sin normala nivå, och den tar bara 224 Minne..
Förut drog den 74,000 Minne ungefär..

HELT STÖRT VIRUS.


noob ta nod32 bästa man kan ha atm om man nt payar 50k ^^
hackade en kille me nod men sen bröts de sen kom ja nt in mer men nod e skit svår o hacka om man har nod ultimate sa min farsa som också lärde mig o hacka
 
Back
Top