• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

VPS/ dedikerad server?

sikkee

New Member
Joined
Feb 27, 2010
Messages
89
Reaction score
2
Någon som vet någon billig VPS eller dedikerad server som har 1000 mbit lina för en billig peng?
Tack på förhand!
 
Dock är de 100mbit.
 
OVH har dedikerad servrar med 1gbit för 109€. Annars finns det väl Hosteam.pl som erbjuder 1gbit + DDos protection för 180€.
 
Annars kan jag hosta gratis åt dig om du inte bryr dig om scammers...
 
1gigs lina? Billigt? Äre inte bättre att du säger vad du är villig att betala?

Orkar inte ens snacka med dig. Du är ju bara otroligt jobbig.
EDIT: Korrex, FYI, tror du ens jag bryr mig om priset så sett? Jag vill bara ha det billigaste alternativet som innehåller 1gbit lina, vad är det svåra att förstå med det? Läs om, läs rätt nästa gång du ens kommenterar. Pajas.
 
Last edited:
Orkar inte ens snacka med dig. Du är ju bara otroligt jobbig.
EDIT: Korrex, FYI, tror du ens jag bryr mig om priset så sett? Jag vill bara ha det billigaste alternativet som innehåller 1gbit lina, vad är det svåra att förstå med det? Läs om, läs rätt nästa gång du ens kommenterar. Pajas.

Rolig kille. Mogen är du också, du vet ju förfan inte ens själv vad fan du vill ha din jävla p12a.
Du ber om hjälp, men vet inte vad du frågar om, HERPA DERPA 1 GIGS LINA FÖR 7 PLAYERS DURRRRRRR.
 
Billigaste är vad jag skrev tidigare.. 109€ hos OVH
 
Rolig kille. Mogen är du också, du vet ju förfan inte ens själv vad fan du vill ha din jävla p12a.
Du ber om hjälp, men vet inte vad du frågar om, HERPA DERPA 1 GIGS LINA FÖR 7 PLAYERS DURRRRRRR.


trololol
 
Back
Top