• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

VPS/ dedikerad server?

Rolig kille. Mogen är du också, du vet ju förfan inte ens själv vad fan du vill ha din jävla p12a.
Du ber om hjälp, men vet inte vad du frågar om, HERPA DERPA 1 GIGS LINA FÖR 7 PLAYERS DURRRRRRR.


Sluta lek smart allvarligt talat. Kallar du andra 12 för att du nyss fyllt 13 eller vad är problemet? Jag tänker inte hosta tibia server endast. Därför jag vill ha bra lina. Akta dig så jag inte letar upp dig o slår in pannbenet på dig, snorvalp, gå o lägg dig.
 
Det där lät inte så moget heller. :rolleyes:
 
Har inte haft en bra dag, så ser man hans kommentar o får ju bara lust o kasta en hammare i huvudet på honom.

Alla har dåliga dagar, dock måste man inte ta ut aggressioner på folk över internet. Jag vet att han beter sig omoget just nu, det är bara att ignorera..
 
Den där snorvalpen Korrex lär ju inte våga säga så mycket till mig när han ser mig asså.
 
Sluta lek smart allvarligt talat. Kallar du andra 12 för att du nyss fyllt 13 eller vad är problemet? Jag tänker inte hosta tibia server endast. Därför jag vill ha bra lina. Akta dig så jag inte letar upp dig o slår in pannbenet på dig, snorvalp, gå o lägg dig.

Ta å lunga ner dej rambo montana
 
Fortfarande ingen som kan komma med bra VPS/dedikerade servrar? 1000Mbit är ett _KRAV_ pga att jag ska hosta rätt så mycket servrar.
 
Kan du säga lite mer än just bara 1gbit/s?
 
hetzner. man kan köpa 1000mbit för lite mer tror jag kommer inte riktigt ihåg.
 
En svensk dedikerad server med 1gbit/s kostar nog mer än 2000:- per månad om inte mera lol. Bäst är att köpa en europeisk dedikerad eftersom de är billigare och har bra ping. :p

Här är en dedikerad hos OVH med 1gbit/s för 109€ som har en bra processor, 24GB ram och SSD t.ex. Fiche serveur dédié professionnel EG SSD - OVH
 
En svensk dedikerad server med 1gbit/s kostar nog mer än 2000:- per månad om inte mera lol. Bäst är att köpa en europeisk dedikerad eftersom de är billigare och har bra ping. :p

Här är en dedikerad hos OVH med 1gbit/s för 109€ som har en bra processor, 24GB ram och SSD t.ex. Fiche serveur dédié professionnel EG SSD - OVH


Om du bara hade vetat vad ping spelar roll inom counter-strike, vill att dom skall pinga 20 max, med en server från frankrike kommer man pinga runt 70 på counter-strike.
 
Om du bara hade vetat vad ping spelar roll inom counter-strike, vill att dom skall pinga 20 max, med en server från frankrike kommer man pinga runt 70 på counter-strike.

De är då inte 70 ping ifrån frankrike, men ja du får ju gärna spendera x antal tusen här i Sverige om du vill. Sverige är helt värdelösa på hosting därav priserna.
 
Vill ju HELST ha i sverige eftersom jag kommer rikta mig mot svenska spelare inom Counter-Strike :)

Inget du nämnt tidigare (har iof inte läst varje post till 100%). Tror du vi kan läsa tankar eller?

Som sagt, i Sverige blir det nog dyrare
 
Back
Top