• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

VPS/ dedikerad server?

Sluta lek smart allvarligt talat. Kallar du andra 12 för att du nyss fyllt 13 eller vad är problemet? Jag tänker inte hosta tibia server endast. Därför jag vill ha bra lina. Akta dig så jag inte letar upp dig o slår in pannbenet på dig, snorvalp, gå o lägg dig.

Har inte haft en bra dag, så ser man hans kommentar o får ju bara lust o kasta en hammare i huvudet på honom.

Den där snorvalpen Korrex lär ju inte våga säga så mycket till mig när han ser mig asså.

Roligt att du ifrågasätter min mognad när du hotar med att slå in pannbenet på mig för att jag ställer en fråga.

12670d1330444685-vps-dedikerad-server-watch-out-we-got-badass-over-here-meme.jpg


@Topic

Har du tänkt ladda upp större filer till den? Behöver den stor hårddisk alltså?

Edit: googlade runt lite för din skull Rambo Balboa.
http://www.sologigabit.com/en/_modules/dedicated/user_producten?act=det&prdid=72
Här har du en funktionell för 1400 i månaden.
 
Last edited:
Inget du nämnt tidigare (har iof inte läst varje post till 100%). Tror du vi kan läsa tankar eller?

Som sagt, i Sverige blir det nog dyrare

Sa jag att ni kunde det eller? Herregud...


Vet att sverige är dyrt, speciellt när det gäller dedikerade servrar, men finns det någon "billig" men bra VPS? På ca 2-3 GB ram?
 
Sa jag att ni kunde det eller? Herregud...


Vet att sverige är dyrt, speciellt när det gäller dedikerade servrar, men finns det någon "billig" men bra VPS? På ca 2-3 GB ram?

Fanns en på samma sida som jag länkade med typ 4GB RAM för ~100€

Du bör fixa attityden, folk lär ju knappast hjälpa dig om du är dryg och hotar med att slå in pannbenet på allt och alla.
 
Fanns en på samma sida som jag länkade med typ 4GB RAM för ~100€

Du bör fixa attityden, folk lär ju knappast hjälpa dig om du är dryg och hotar med att slå in pannbenet på allt och alla.


Fixa din attityd själv, du tror du äger sidan eller vadå?
 
Sa jag att ni kunde det eller? Herregud...


Vet att sverige är dyrt, speciellt när det gäller dedikerade servrar, men finns det någon "billig" men bra VPS? På ca 2-3 GB ram?

Nej, men din attityd tyder på att vi redan skulle veta det. Tror att det är du som är barnet här till skillnad från Korrex
 
Haha ja herregud.. Grabben ville ju bara ha en host... XD

Keep it up btw, detta kan bli en kanon tråd o läsa när man behöver ett skratt :D

Edit: Något som heter DDoS protection existerar inte :) Bara i idioternas värld :|
 
jag e bäst på hacka. jag var ca 13 år första gången jag hackade nasa.
och sen så hackade jag in mig på barrack obamas dator.
 
vet ni vad obama sa till sin fru innan han gifte sej me henne?

Marry me cuz I dont want to be obama self HAHAHAHAHAHAHAHA :eek:
 
Back
Top