• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Wii från Lockerz NTSC

  • Thread starter Deleted member 50858
  • Start date
Status
Not open for further replies.
D

Deleted member 50858

Guest
Radera denna tråd tack!
 
Last edited by a moderator:
Ntsc = 23.97 frames/sec

Pal = 25 prames/sec

Det är inget en strömkabel kan ändra på..
 
Ntsc = 23.97 frames/sec

Pal = 25 prames/sec

Det är inget en strömkabel kan ändra på..

Tackar, men hur menar du? xD

En "USA" strömkabel kan jag inte använda? Det får ju bli en "EUROPA" strömkabel då! xD Men har redan en "EUROPA" strömkabel så bara till att vänta att skaffa Wii:et! xD

Tackar för hjälpen annars!
 
Är det ens värt att börja använda Lockerz?
 
Tackar, men hur menar du? xD

En "USA" strömkabel kan jag inte använda? Det får ju bli en "EUROPA" strömkabel då! xD Men har redan en "EUROPA" strömkabel så bara till att vänta att skaffa Wii:et! xD

Tackar för hjälpen annars!


Usa har en annan spänning/volt eller nåt sånt skit i sina ledningar har jag för mig, så även om du lyckas trycka in kontakten från usa hemma i sverige (vilket är omöjligt) får ditt spel antingen för mycket ström i sig och går åt helvete, eller så får ditt spel för lite ström i sig och funkar inte. Hur ser baksidan på spelet ut? Antagligen kan du köpa en strömsladd på typ siba eller elgiganten som funkar i sverige. Tänk även på att nästan alla länder har olika stickproppar. (kontakten du stoppar i väggen)Så om spelet funkar i England och Danmark betyder inte de att det funkar i Sverige.
 
Usa har en annan spänning/volt eller nåt sånt skit i sina ledningar har jag för mig, så även om du lyckas trycka in kontakten från usa hemma i sverige (vilket är omöjligt) får ditt spel antingen för mycket ström i sig och går åt helvete, eller så får ditt spel för lite ström i sig och funkar inte. Hur ser baksidan på spelet ut? Antagligen kan du köpa en strömsladd på typ siba eller elgiganten som funkar i sverige. Tänk även på att nästan alla länder har olika stickproppar. (kontakten du stoppar i väggen)Så om spelet funkar i England och Danmark betyder inte de att det funkar i Sverige.

Tackar för all information du gett mig! :D REP för dig! xD
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top