• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Wilde plannen?

Recadra

New Member
Joined
Jul 12, 2008
Messages
70
Reaction score
3
Ok, het is hier nogal dood dus toch nog maar een poging om hier wat leven in te blazen :p

De zomervakantie is bijna om nu, dus zijn jullie nog iets speciaals van plan dit schooljaar?

Ik begin dit jaar aan mn studie (Technische) Informatica aan de Hogeschool van Amsterdam (iemand?) en ik hoop binnenkort mn OT online te gooien... als de mapper eindelijk eens opschiet <_<
 
ik ben van plan om mensen neer te slaan neerschieten en me ooit beste vriend een gebroke neus slaan en zo wijf belachelijk make en veel vechte en iemand het zieken huis inslaan :)

groets, ;)
 
Een vriend van mij heeft pas een paint-ball gun gekocht, en tegenover mij woont een ouwe man die duiven fokt ( die dus ook rond vliegen "stuk of 50" ) En ja, een paintball gun moet je uitproberen =D Dus gaan we binnenkort even een paar duiven markeren
 
Back
Top