• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Windows 7 - Officiella tråden

Deavz

Global Moderator
Senator
Joined
Feb 19, 2009
Messages
1,357
Reaction score
16
Location
Sweden
Tja, här tänkte jag att vi kunde diskutera Windows 7 (inte 8)

Är det någon mer som har det på sin dator?
Vad tycker ni om det? Själv tycker jag att det är riktigt bra, bättre än xp faktiskt! :)

Jag la till en liten söt bild.
 

Attachments

Snabbare än Vista skiten också ! Är redigt impad faktiskt, 1 liten dålig sak, är att VISSA spel inte funkar. Men vafan, de riktiga spelen funkar iaf. Wow, tibia och kanske GTA IV o sådant.
 
Jo, en sak som också är dåligt med Vista och Windows 7 är att man inte kan använda drivrutiner som inte är digitalt signerade av microsoft.

Hade ett stort problem med mitt trådlösa nätverkskort, men det är fixat nu.
Så har ni problem med drivrutiner som inte är digitalt signade av microsoft, ladda ner det här: Driver Signature Enforcement Overrider 1.3b - NGOHQ.com
 
Jag har också Windows 7, och tycker det är bättre än xp och vista ;)
 
Great, är det bara jag som har haft problem med hårdvara?
 
Är väll alltid problem när ett operativ system precis släps? :p
 
Inte direkt alltid men jag hade mkt problem på min gamla dator
det var att w7 inte kunde hitta mitt grafikkort och inga drivrutiner
så jag fick försöka ominstallera till xp och vista 2 gånger sen fixa ja problemet och installera w7 igen :p
 
Hade men nu har jag ny dator med nvidia geforce g210
har uppdaterat till windows 7 idag

jag hade ATI Asus 3450 om jag minns rätt
 
Last edited:
för er som har problem med att få spelen och funka så kan det hjälpa genom att Högerklicka på filen -> Egenskaper -> Kompatiblilitet -> Kör Detta i windows 98/ME.
 
Det som hjälpte för mig det var att först uppdatera alla uppdateringar sen installera grafikkortet och alal drivrutiner :)
 
någon som vet ifall man kan uppgradera från 32 till 64 bitars utan att ladda ner om hela ?
 
krävs det inte typ 2gb ram och något mer för att datorn ska klara av 64bitar?


Hur vet man att datorn kan klara av 64bitar då?
 
Last edited:
Installerade den förre 3 dagar den äger helt enkelt o här e en bild :D
 

Attachments

Back
Top