• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Windows 7 problem

Quaro

Chicken
Joined
May 24, 2009
Messages
1,269
Reaction score
11
Location
'
Hej alla jag andvänder Windows 7. Jag andvänder ATI HD 3450 grafikkort och jag kan inte spela något :S jag har försökt att göra en update men den kunde inte hitta något. Skulle också vilja ha DirectX 10 till Windows 7. Hjälper ni mig får ni rep+.
nvve3c.png





2rqd9b9.png





2mk1op.png
 
Last edited:
Asså det är det mitt grafikkort typ inte klarar av :S
så kan nån säga hur jag laddar ner directX 1.0?
 
Jag tror nu att mitt VGA kan klarar inte av windows 7 så jag måste installera tillbaka mitt gamla OS eller till vista


Ska jag ha vista eller XP?
 
Last edited:
Reinstall your graphic card, you are probably using the drivers windows 7 detected for you, but its not always its working properly.

If you don't got the CD of your graphic card driver, try to download it from the Internet, and it should work fine.

An media accelerator does not work if the graphic card don't use its supported driver.


========================================================================================


Installera om ditt grafikkort, använder du antagligen med drivrutiner Windows 7 upptäcktes för dig, men inte alltid det fungerar.

Om du inte har cd på ditt grafikkort drivrutin, försök att ladda ner det från Internet, och det bör fungera bra.

En Media Accelerator fungerar inte om grafikkortet inte använder sitt stöd drivrutin.
 
Aaa, min brorsa skaffade Windows 7, och allt fuckades för han.
Så svaret blir att det bara funkar med DirectX 11.
(nu funkar allt för han, förstås)

Om ditt grafikkort inte kan ha det, så...byt till XP ffs :D HAIL XP !
 
Har bytt tillbaka till xp igen, men grafikkortet tycks fortfarande inte vilja fungera :S måste jag installera om mitt grafikkort?
 
Jag har fixat det! tack så jävla mycket alla för häjlpen reppar er alla om det går :)
 
Hans grafikkort suger ju? VGA driver lol jag råkade installera de på min en gång de va fucked up
 
Hans grafikkort suger ju? VGA driver lol jag råkade installera de på min en gång de va fucked up

Haha nej vet du ens vad problemet är? det var att jag inte installerade mitt grafik kort LOL det funkar nu och jag har windows 7 nu igen jag har asus series 3450.

VGA driver hade jag för att jag inte installerade mitt grafikkort asus series 3450 med 512 mb det är väl rätt så bra???
 
Haha nej vet du ens vad problemet är? det var att jag inte installerade mitt grafik kort LOL det funkar nu och jag har windows 7 nu igen jag har asus series 3450.

VGA driver hade jag för att jag inte installerade mitt grafikkort asus series 3450 med 512 mb det är väl rätt så bra???
beror på vad du använder den för
 
beror på vad du använder den för

Jag andvände den som grafikkort för att windos 7 kunde inte hitta något annat men nu funkar allt så vi behöver inte snacka om något här kan någon stänga tråden?
 
Allting funkar perfekt! Tack så mycket alla ingen behöver kommentera nu men om ni undrar något så skicka PM om någon annan har typ samam problem
 
När jag använde Windows 7, Så laddade jag ner ett program som registrerade om alla Drivrutiner till windows 7 format, tror det hette typ "Drivers max" lr ngt sånt hade XP ifrån början.
 
Hade XP förut också sen installerade jag w7 och då gick de inte hitta drivrutiner så jag testade med vista men det är ju sämst fattar inte varför folk gillar de :S men jag kollade upp vad mitt grafikkort heter asus series 3450 om jag minns rätt :p och så installerade jag allt
Dock tycker jag att windows 7 är bra
 
Back
Top